Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Сергей Полунин - хулиган с ангелски очи и божествен талант

Сергей Полунин не крие, че след спектакъл обикновено предпочита да прекара нощта по клубове. Приливът на адреналин от сцената не му позволява да заспи (ГАЛЕРИЯ) Снимка: 20th Century Fox
Сергей Полунин не крие, че след спектакъл обикновено предпочита да прекара нощта по клубове. Приливът на адреналин от сцената не му позволява да заспи (ГАЛЕРИЯ)
Полунин признава, че усеща откъсването си от балета, докато е на снимачната площадка. Казва, че чувства промените в тялото си, дори го травмира повече, защото се налага да репетира в хотелски зали, а не на приспособен за танцуване под.

Снимка: Getty Images
Полунин признава, че усеща откъсването си от балета, докато е на снимачната площадка. Казва, че чувства промените в тялото си, дори го травмира повече, защото се налага да репетира в хотелски зали, а не на приспособен за танцуване под.
Полунин като граф Рудолф Андрени в "Убийство в Ориент Експрес" Снимка: 20th Century Fox
Полунин като граф Рудолф Андрени в "Убийство в Ориент Експрес"
Полунин като граф Рудолф Андрени в "Убийство в Ориент Експрес" Снимка: 20th Century Fox
Полунин като граф Рудолф Андрени в "Убийство в Ориент Експрес"
Полунин като граф Рудолф Андрени в "Убийство в Ориент Експрес" Снимка: 20th Century Fox
Полунин като граф Рудолф Андрени в "Убийство в Ориент Експрес"
На сцената със своята любима Наталия Осипова Снимка: Getty Images
На сцената със своята любима Наталия Осипова
Татуировките по ръцете на Сергей Полунин Снимка: Getty Images
Татуировките по ръцете на Сергей Полунин

Наричат го най-големия хулиган на балета. Наричат го детето чудо на танцувалното изкуство. Сергей Полунин често се споменава редом с имената на легенди като Рудолф Нуреев или Михаил Баришников.

Дори да нямате възможност да го гледате на най-престижните сцени, можете да се любувате на релефното му тяло както в рекламни фотосесии, така и в клипове - като във видеото на Дейвид Лашапел по "Take Мe to Church" на Hozier.

Отскоро Полунин може да се похвали с още една изпълнена мечта - да се снима в киното. 28-годишният балетист е сред звездите в кастинга на "Убийство в Ориент Експрес" на Кенет Брана, екранизацията по едноименния роман на Агата Кристи.

Роден в украинския град Херсон на 20 ноември 1989 г., започва да учи в хореографското училище на Киев, преди да замине за Лондон, където се записва в балетна школа.

На 19 г. става най-младият премиер-балетист на Ковънт Гардън за цялата история на кралската трупа. След тригодишна зашеметяваща кариера в Англия, решава да зареже всичко и си тръгва от сцената по време на репетиция.

"Както казва Стив Джобс, ако четири поредни дни се събуждаш с мисълта, че не ти се ходи на работа, не ходи. Докато съм млад, трябва да изпробвам нещо нов. Когато станеш премиер-балетист в Лондон, тогава разбираш, че съвсем не си го искал", казва Сергей Полунин.

Най-добрият му приятел в Лондон е американец, който е влизал три пъти в затвор заради сериозни престъпления. Заедно с него Полунин открива студио за татуиране в периферията на града. Сергей Полунин разказва, че го вълнува границата между легалното и нелегалното.

Признава, че самият той никога не би си позволил да открадне, но намира за изключително интересно да се намира в близост до такива хора.

"Когато приятелят ти потъва, ти му помагаш. Когато ти потъваш, приятелят идва на помощ. Така се формира истинска връзка. Приятелите се появяват, когато си на дъното. И остават, когато си на дъното", казва Полунин.

Тялото на балетиста е покрито с множество татуировки. На гърдите му личат белези от рани, които той сам си е нанесъл с бръснарско ножче. На гърба му има "драскотини" като от меча лапа - стара татуировка, която той е обезцветил. Има следи и от поливане с киселина, което отново сам си е причинил. "Не е толкова лесно да си направиш белези, колкото изглежда", казва той.

Полунин не съжалява, че е деформирал перфектното си тяло. Съжалява само, че белезите не са получени в истински бой.

Сергей Полунин не крие, че след спектакъл обикновено предпочита да прекара нощта по клубове. Приливът на адреналин от сцената не му позволява да заспи.

Експериментирал е и с наркотици. Веднъж признава, че преди представление в Ковънт Гардън е взел кокаин.

В началото на годината стана ясно, че Сергей Полунин има романтична връзка с Наталия Осипова - една от най-добрите балерини в последните години. Осипова беше прима балерината на Болшой Театър до 2011 г., когато напусна внезапно, за да търси своята "артистична свобода". От 2013 г. вече е прима на Лондонския кралски театър. По време на репетиции в началото на 2017 за най-романтичната постановка в класическия репортоар - Жизел - Сергей Полунин и Наталия Осипова откриват любовта.

Траекторията на успеха се допълва с участието му в "Убийство в Ориент Експрес" в ролята на граф Рудолф Андрени - рамо до рамо със звезди на киното като Кенет Брана, Джони Деп, Пенелопе Крус, Уилем Дефо и др. Това е първото му участие в голяма продукция, а стартът му обещава да бъде летящ.

Полунин разказва пред РБК, че сблъсъкът с толкова сериозни професионални актьори отначало го е накарал да се чувства "като господин никой".

Loved shooting with Paul Wetherell for @wmag.

A post shared by Sergei Polunin (@sergeipolunin) on Sep 18, 2017 at 10:40am PDT

"Трябваше да се държа по-различно, да се чувствам по-различно и да доказвам отново, че имам талант. Но това е нещо интересно, ако обичаш да се бориш", казва той.

Дори по време на снимките Полунин комбинира киното с балета. Танцува в пет постановки и едновременно с това участва в процеса по заснемането на "Убийство в Ориент Експрес". Сложна игра с времето, която все пак се оказва възможна при отлична дисциплина и добър планиращ екип.

Полунин признава, че усеща откъсването си от балета, докато е на снимачната площадка. Казва, че чувства промените в тялото си, дори го травмира повече, защото се налага да репетира в хотелски зали, а не на приспособен за танцуване под.

"Репетирам всеки ден от рано сутрин. Това дава енергия. След една тренировка кръвта ми се движи по-бързо. Без нея тялото ми е отпуснато", казва още Сергей Полунин.

Полунин гледа на актьорското майсторство като на своеобразно връщане в детството. Като игра, в която имаш право да се държиш глупаво, да бъдеш когото си поискаш, да приемаш различни образи. Разказва, че като малък е гледал родителите си и е мислил "Дано не ми се случи да порасна".

 

Най-четените