Шест месеца след като спечели US Open Ема Радукану вече е рекламно лице на част от най-големите световни марки. Само на 19 г., чаровницата вече има спонсорски договори с Dior, Tiffany & Co., British Airways, Vodafone, като към тях наскоро добави и "Порше".
Автомобилният гигант отдавна спонсорира най-големите имена в тениса, като бе и дългогодишен партньор на Мария Шарапова, докато рускинята бе на върха.
През март, когато Радукану подписа договора си с "Порше", тийнейджърката разкри, че от години си е мечтала за подобна кола, тъй като един от предишните ѝ треньори е имал класическото "Порше" 911.
Всъщност Радукану има книжка от не повече от година, но кара нещо доста далеч от "Порше". 19-годишната англичанка се вози в румънска "Дачия" Сандеро, която е определяна като най-евтината (нова) кола на Острова със стартова цена от осем хиляди паунда.
Въпреки че стойността на договора с "Порше" не бе оповестена официално никъде, е ясно, че Радукану вече прибира милиони от спонсорски сделки. Едва ли "Дачия"-та е най-доброто, което може да си позволи.
Но запознати казват, че Ема е различна от повечето спортисти и блясъкът не я блазни. Затова и не ѝ пречи да си "търкаля" "Дачията" и до кортовете на "Уимбълдън".
За нейно съжаление, силите ѝ тази година стигнаха само до втори кръг, където бе отстранена от бившата №4 в света Каролин Гарсия.
Финансите ѝ все още се управляват от родителите ѝ, но няма да се изненадаме съвсем скоро Радукану да изпълни мечтата си и да подкара една 911-ка.