През пандемията Хейли Бийбър обмисля изцяло ново начинание, което официално става факт през 2022 г. - серия козметика с грижа за кожата. Брандът се нарича Rhode, както е и второто име на модела.
Постепенно линията с продукти на госпожа Бийбър се разраства и тя с удоволствие обявява, че вече включва и гланцове за устни, балсами, руж, основа за грим и други.
Сега Хейли Бийбър има повод отново да празнува, защото успя да продаде Rhode за 1 милиард долара.
Сделката е обявена в официално съобщение до медиите, в което се уточнява, че купувачът е голямата козметична компания e.l.f.
Хейли от своя страна запазва ролята си на основател на бранда, неин главен креативен директор и шеф на отдела по иновации. Тя ще се занимава активно и с маркетинга.
"Нямаме търпение Rhode да стигне до още повече места, лица и пространства", се отбелязва още в изявлението.
Бийбър уточнява, че когато основава фирмата си, е била фокусирана само в близкото ѝ бъдеще. Постепенно обаче мечтите и амбициите ѝ нарастват и сделката с e.l.f. е следващата логична стъпка в развитието на козметичната линия.
Таранг Амин - изпълнителен директор на e.l.f. - на свой ред посочва, че в Хейли вижда човек, с когото гледат в една посока и с когото тепърва ще рушат бариери.
••• Какво обаче се случва в брака на Хейли и Джъстин Бийбър:
"Имаме визията за една напълно различна козметична компания", убеден е Амин.
Rhode до голяма степен разчита на самата Хейли за реклама. Тя е сред звездите, които налагат "стъкления" бляскав вид на кожата на лицето и първите ѝ продукти бяха именно в тази насока - серум за лице, крем и пептиден гланц за устни.
Бийбър е категорична, че и занапред Rhode ще се фокусира първо върху грижата за кожата, и след това върху разкрасяването.