Няма ясна представа откъде идва точно конфликта между двамата, но и двамата не пестят обидните квалификации един за друг. Китаристът на Rolling Stones определя Елтън Джон като "готин, но превзет тип", който "пее за мъртви блондинки" (визирайки трибютите на певеца за Мерилин Монро и принцеса Даяна".
От своя страна Елтън Джон е определял Кийт като "стара маймуна с артрит, която излиза на сцената и се опитва да изглежда пак млада", наричал го е "жалък" и "посредствен" и дори е намеквал, че Rolling Stones могат да са значително по-добри, ако го бяха изхвърлили преди 15 години. Чак през 2015 г. другият китарист на Rolling Stones Рони Ууд успява да заровят томахавката, за да могат всички заедно да позират за снимка за наградите на GQ в Лондон.
Двете лица на Guns N' Roses са в дълбок конфликт от години. Според някои всичко започва още през 1991 г., когато Слаш прави китарно соло за песента Black or White на Майкъл Джексън. По това време обвиненията срещу Джексън в блудство с деца са точно в разгара си. Според бившия мениджър на бандата Дъг Голдстийн, Аксел Роуз, който твърди, че като малък е бил насилван от баща си, се чувства предаден по някакъв начин от колегата си. Той си отмъщава още през същата година, когато при записите на "Sympathy for the Devil" (кавър на Rolling Stones) за саундтрака на "Интервю с вампир" замества Слаш с Пол Хюдж.
Разривът се задълбочава, когато Аксел Роуз придобива правата върху името на групата, приравнявайки останалите членове до нивото на наемни музиканти. Така през 1996 г. Слаш обявява, че напуска бандата, а Аксел - че го е уволнил, тъй като е загубил истинския си рокаджийски дух. Двамата не си говорят около две десетилетия, изпъстрени с разнообразни обиди и подмятания като китаристът дори не присъства на церемонията по приемането на Guns N' Roses в Rock and Roll Hall of Fame през 2014 г. Като причина за отсъствието си той споменава, че Аксел просто "го мрази в червата". През 2016 г. обаче двамата очевидно заравят томахавката и обявяват, че Слаш ще участва в американското турне на Guns N'Roses редом до Аксел, което става и едно от най-неочакваните примирия в музикалната индустрия.
Може би най-легендарната вражда в историята на хип-хопа, сблъсъкът на Източния и Западния бряг, между стиловете в рапа, дори и между гангстерски групировки. Когато двамата се запознават през 1993 г. на снимачната площадка на "Поетичната Джъстис", те си допадат изключително много. Скоро обаче това се променя, след като на 30 ноември 1994 г. 2Pac е ограбен пред звукозаписно студио и е прострелян 5 пъти. Той изразява съмнения, че Биги, който му се брои приятел, вероятно е знаел за нападението. Тези му подозрения се засилват и с излизането на песента "Who Shot Ya?" на The Notorious B.I.G. месеци по-късно, която осмива инцидента. И въпреки че според Биги песента е писана преди инцидента, Тупак я приема като признание за вина.
През октомври 1995 г. Тупак подписва с Death Row Records, които са във вражда с лейбъла на The Notorious B.I.G. - Bad Boy Records. Това подпалва искрите на рап войната между двете крайбрежия. Тупак многократно напада Биги в песните и интервютата си, а The Notorious B.I.G. по-скоро се сдържа от коментари. Двамата така и не успяват да възстановят отношенията си до смъртта на 2pac през септември 1996 г.
"Търсете жената" са казали французите и поне в този случай са прави. Причина за раздора е Памела Андесън, която е бивша половинка и на двамата. И въпреки че размяната на обиди и нападки тук не е толкова наситена, нещата избухват с пълна сила по време на наградите на MTV през 2007 г., когато двамата се сбиват. В крайна сметка нито един от тях не успява да задържи Памела Андерсън, но лошите чувства между двамата остават.
Въпреки че в началото Аксел Роуз е голям фен на Nirvana, нещата бързо загрубяват, когато сиатълската банда започва да говори в интервютата си срещу комерсиализма в музиката, показван от банди като Guns N' Roses. Аксел, който не напразно е познат като един от най-трудните характери в музикалния бизнес, отвръща бързо, наричайки Кърт Кобейн и съпругата му наркомани и намеквайки, че детето им може да е родено с дефекти, в следствие на злоупотреба с наркотиците от страна на родителите. Скандал избухва и по време на наградите на MTV през 1992 г., когато двамата фронтмени си разменят остри реплики. Враждата между двете групи приключва със самоубийството на Кобейн, като до днес част от членовете на двете групи са в добри отношения.
Всичко започва на церемонията по връчването на наградите на MTV през 2009 г., когато журито отсъжда приза за най-добър видеоклип на годината да отиде при Тейлър Суифт с You Belong With Me. Тогава рапърът прекъсна речта й, появявайки се изневиделица на сцената, и започна да обяснява как Бионсе е заслужавала повече наградата за нейното видео Single Ladies (Put a Ring On It). Малко по-късно той се извинява през медиите на Тейлър Суифт. Тъй като певицата не направи крачка към помирение, враждата продължи до 2015 г., когато на наградите "Грами" двамата се снимаха заедно във видимо добри отношения.
Само половин година по-късно обаче скандалът се разпалва с нова сила, когато в парчето си Famous Кание пее: "Смятам, че аз и Тейлър все още може да правим секс / Защо? Аз направих тази кучка известна". Последвалата драма за това дали Тейлър е дала разрешение да се използва конкретната фраза, или не, захрани с нова доза новини таблоидите по целия свят.