Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Модната линия на Джъстин Бийбър - грозна, скучна и ужасно скъпа

И въпреки това певецът има повод да се усмихва доволно Снимка: Instagram @ DrewHouse
И въпреки това певецът има повод да се усмихва доволно

Бионсе си има Ivy Park - линия дамски дрехи, за чиито дизайн Кралица Бий отговаря пряко. Риана създаде Fenty - колекция от предизвикателно бельо в широка гама размери за всеки тип фигура.

Кание Уест пусна спортните Yeezy. Да си звезда и да имаш собствена модна марка е нещо обичайно.

Най-новото попълнение в списъка е 24-годишният Джъстин Бийбър с марка, която е кръстил Drew House.

Пускането на колекцията на канадския изпълнител беше предшествано от месеци на реклама и тийзъри в Instagram акаунта на бранда, който вече има около 171 хил. последователи. Феновете на Бийбър бяха надъхвани да се превърнат в купувачи на модните му творения, които в крайна сметка видяха бял свят тази седмица на сайта на Drew House.

Първата колекция включва ежедневни младежки облекла - блузи, тениски, спортни панталони и малко ежедневни ризи. Дотук - нищо лошо. Само че почти всички дрехи са решени в отенъци на бежовото, с изключение на няколко ярки оранжеви и жълти предложения. Не на място изглеждат и смайлитата, които са щамповани на някои от блузите.

Цените за сметка на това далеч не съответстват на семплия дизайн и предизвикват доста недоволство сред почитателите на Бийбър.

По-наблюдателните не пропуснаха да критикуват колекцията на канадеца, която поразително много напомня тази на рапъра Кание Уест. Там също преобладават едноцветни дрехи в убити тонове и с крайно опростени кройки. Цените са по-високи и от тези на Бийбър обаче.

Сумите, посочени в сайта на Drew House, съвсем закономерно предизвикаха вълна от недоволство.

По-голямата част от почитателите на Джъстин са тийнеджъри и млади хора, доста от тях най-вероятно все още разчитат малко или много на финансите на родителите си. За тях 100 долара за суичър и 50 - за памучна тениска са доста солена сума. Логично, профилите на певеца в социалните мрежи бяха наводнени от негативни коментaри.

Не помогнаха аргументи като този, че дрехите са изработени изцяло от органични материи и с мисъл за околната среда. Веднага след обвиненията, че цените на Drew House са неоправдано високи дойдоха и мненията относно самите дрехи, които също са доста далеч от ласкави. На промоционалните снимки в Instagram моделтие изглеждат като членове на някаква секта.

View this post on Instagram

open house link in bio

A post shared by Drew House (@drewhouse) on Jan 29, 2019 at 12:15pm PST

Облечени са едноцветно, почти само бели са и гледат с празни погледи и намусени лица. Участват в кампания, която трябва да даде летящ старт на годината за Джъстин Бийбър, но всъщност изглеждат тотално апатични и незаинтересовани.

Друг промоционален кадър показва момчета, които скачат в басейн от покрив на къща.

Сцена като тази е добре позната от дузината тийнейджърски американски филми, които сме изгледали, където подобно нещо се възприема за върха на бунтарството и неподчинението. Прави впечатление обаче, че моделите са с ръцете - в джобовете си. Явно отново трябва да изглеждат твърде готини, за да им пука.

View this post on Instagram

c u tomorrow...

A post shared by Drew House (@drewhouse) on Jan 28, 2019 at 5:07pm PST

Дори описанието в сайта на бранда изглежда така, сякаш е писано от някого, на когото хич не му се занимава. Няма главни букви, информацията е общо три реда, един от които е "blah blah blah...".

Въпросът е, че ако някой тийнейджър е готов да похарчи 140 долара от парите на родителите си за панталони, на които пише Drew, значи далеч не е от тези, на които не им пука. Напротив, сигурно ужасно много държи да се впише в естетиката и разбиранията за мода на Бийбър.

А останалите предпочетоха да го ударят на майтап с опитите на певеца да се прави на дизайнер. Те сравняват дрехите му със затворнически униформи, с такива на персонал от психиатрична клиника или с гащеризоните на служителите на куриерската фирма UPS.

Цялата тази вълна от подигравки и критики всъщност показва колко е отдалечен Бийбър от публиката си.

Той е суперзвезда в попа, независимо дали го харесваме, или не. Състоянието му възлиза на 265 млн. долара. Женен на 22-годишен супермодел и има асистент, чиято единствена задача е да му носи скейтборда. И този човек иска да продава на тийнейджърите блузи с качулка за почти 100 долара, при това с такъв дизайн.

Явно певецът смята, че името му плюс малко медиен шум и реклама са напълно достатъчни, за да успее в поредното си начинание. Оказва се, че може би не се лъже.

Напук на хапливите шеги и негативните реакции, логото на Drew House има един много сериозен повод да се усмихва - първата част от колекцията вече е изцяло разпродадена...

 

Най-четените