Сложни отношения с майката, фиксация по нацистката естетика, специална стая "за лоши момичета" и още, и още, и още - това изплува като разкрития от пространно разследване на списание Rolling Stone около Мерилин Менсън.
Изданието разчита на повече от 55 източници на информация, включително и лица, пожелали анонимност, които преди това не са свидетелствали срещу изпълнителя. С Rolling Stone говори и актрисата Есме Бианко, която има заведено дело срещу Менсън, както и шерифския офис в Лос Анджелис.
Така се получава общата картина на човек, който отдавна е криел скелети в гардероба си и мръсни тайни и за когото е било ясно, че е насилник изначално.
Приятели и жертви на рок певеца са категорични, че той е успявал дълго време да прикрива истинската си същност и това какво върши зад затворени врати, а меко казано сложните му взаимоотношения с жените започват по Фройдистки - още в детството с проблеми с фигурата на майката.
Още през 1997 г., когато Менсън за първи път се появява на корицата на Rolling Stone, той описва връзката си с майка си като "странна" и не спестява, че е проявявал признаци на насилие към нея. В мемоарите си откровено признава, че я е замервал с шишенце от парфюм и е успял да я нарани с него. Причината - решил е, че тя изневерява на баща му.
Тим Вон, приятел на певеца в началото на 90-те години, разказва пред изданието, че е виждал Менсън да гони майка си със стойка за микрофон по коридорите, а на въпроса "Какво, по дяволите, правиш?!" той отговорил, че "тази к*чка винаги идва в най-неподходящия момент".
Освен това в мемоарите на изпълнителя се появява жена на име Нанси, която той в ранните си години изкарва на сцената на каишка и унижава пред публиката.
Вон и още трима души посочват, че изблиците на насилие към жените от страна на Менсън датират още от 90-те години и Нанси не е единственото доказателство. Те разказват, че певецът държал богата колекция от собствено домашно порно, която много обичал да показва на приятелите си и с която се чувствал невероятно горд.
Междувременно Брайън Уорнър, както е истинското име на Менсън, обожавал да прави неприлични шеги на тема изнасилване и дори убийство на жени.
Той не се притеснявал да се обърне към някоя жена от своя екип и да каже нещо като "Ще те изнасиля, а след това ще те бутна под първата преминаваща кола", припомнят си негови близки.
Есме Бианко потвърждава това и заявява пред Rolling Stone, че преди въобще да започне връзка с изпълнителя, тя неведнъж го е чувала да се шегува, че ще я изнасили. При друг случай, този път от 2009 г., Менсън се обръща към публиката на свой концерт и казва, че "ако се смееш след секса, значи не си я изнасилил".
Бианко споделя и че певецът я е бил с камшик, за който твърди, че е бил притежание на нацистите.
Феновете на Менсън са наясно с неговата страст по нацистката естетика - все пак той се е появявал неведнъж на сцената в униформи, които напомнят SS-овските. В дома си пък той съхранявал кутия с газ Циклон Б, който е използван в газовите камери. Певецът често показвал находката си, даже и на свои приятели, които са евреи.
Той обаче яростно отрича именно тези обвинения като казва, че увлечението му по нацистките символи и онзи период от историята е част от сценичното му алтер его и е повече поза за пред публиката, отколкото реално хоби.
Това обаче не променя факта, че според разкритията на изданието поведението на Менсън към жените е било крайно обезпокоително. Бианко обяснява, че той обикновено започвал връзките си с нещо, което нарича "бомбардиране с любов" - изпращал невероятно много подаръци, звънял нон-стоп и обсипвал обектите си с комплименти и внимание.
Бианко уточнява, че тя и повечето жени намирали подобно държание за очарователно в първия момент и не подозирали, че то е сигнал за някаква опасност.
Жените подминавали и други червени флагове като това, че Менсън казвал "Обичам те!" едва след две-три срещи или че след първата седмица на връзките си започвал да обяснява, че половината му трябва да си избере булчинска рокля и че вече трябва да мислят за бебе.
А че нещата никак не са наред се усещало, когато се стигне до "стаята за лоши момичета" на Менсън.
Няколко жени, които са имали интимни взаимоотношения, както и бивши приятели на певеца разказват за помещението в неговата къща. То било звукозаписно студио, преобразено в стая, в която той измъчвал по разнообразен начин жените.
За "стаята за лоши момичета" разказва Ашли Смитлайн - също бивша приятелка на Менсън. Тя посочва, че стаята била с размерите на пробна в магазин за дрехи, а изпълнителят обичал да заключва в нея половинките си и да ги държи там с часове. "Колкото и да викаш, няма кой да те чуе", уточнява Смитлайн.
Тя казва още, че Менсън изпитвал удоволствие да вижда как жените се мъчат, принудени да стоят в тясното пространство за дълго време. "Научих се да не се боря срещу това, защото мъките ми му даваха това, което той желае. Просто в ума си се пренасях някъде другаде", допълва Ашли.
Смитлайн разкрива и още редица мъчения, на които е била подложена, без да е давала съгласието си - душене, хапане, изписване на инициалите "ММ" на различни места по тялото ѝ, горене с цел сексуално удоволствие за Менсън и няколко изнасилвания.
Една от анонимните жени, които говорят пред Rolling Stone, признава, че веднъж той я изнасилил, защото "тя го накарала да го направи".
Изпълнителят я повалил на земята, притиснал я и я изнасилил, а после ѝ изкрещял: "Никога повече не ме карай да правя това!". Подобно поведение от негова страна често вървяло и със заплахите, че ще убие жертвата си, ще ѝ размаже главата с бухалка за бейзбол или ще я бутне под някоя кола.
Всичко това успявало да остане скрито от медиите и властите години наред, защото Менсън упражнявал същия тормоз и заплахи и към подчинените си.
Приближени до него подчертават, че той бил истински гуру в контрола над ума на околните и успявал да ги принуди да му докладват, ако се намира в опасност да бъде разкрит. Певецът вярвал, че не може да вярва на никого и подозренията му към околните стигали до абсурдни граници.
Барабанистът Кенет Уилсън казва, че ако Менсън заподозре някой от музикантите или екипа си, не се притеснявал да го удари със стойка за микрофон например. "Ако не му угодиш, рискуваш една стойка в главата си", допълва Уилсън.
Понякога изпълнителят наказвал музикантите си и по време на самото шоу, като се опитвал да представи случващото се като част от сценария.
"Тук съм, за да разоблича този опасен мъж и да го изхвърля от индустрията, преди да навреди на още някого", подчертава от своя страна Смитлайн, подкрепена от Бианко и от колежката ѝ Евън Рейчъл Ууд, която беше една от първите, проговорили за преживяното с Менсън.