Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Пекин не иска "мамини синчета" и "женствени мъже" в шоубизнеса

Целта е браншът да наблегне повече на традиционните китайски ценности Снимка: Getty Images
Целта е браншът да наблегне повече на традиционните китайски ценности

Китай обявява своеобразна война на твърде женствените мъже, изнежените тийн идоли и въобще на всичко, което Пекин преценява за "прекалено развлекателно".

Както пише Variety, китайската Администрация по радио и телевизия представя нови регулации, които да влязат в сила в шоу индустрията в страната.

Целта е браншът да наблегне повече на традиционните китайски ценности.

Според комунистическата партия част от лицата на шоубизнеса оказват крайно лошо влияние върху подрастващите и "замърсяват необратимо социалната атмосфера". Затова Пекин налага осем основни пункта, по които ще протичат регулациите върху развлекателната индустрия.

Тези осем точки включва бойкот на всичко, което изглежда "прекалено забавно", което не съответства на традиционната китайска култура или не отговаря на "правилните стандарти за външен вид и красота".

Регулациите ще включват и забрана на всичко, което е против обществения морал, а в това, изненадващо или не чак толкова, влизат дори и риалити шоутата за набиране на нови таланти. В това число попадат и лица като K-pop идолите, които по мнение на Пекин са твърде женствени и развращаващи младите.

Заедно с това медиите се приканват да показват повече положителни примери.

Президентът Си Дзинпин също призовава за подновяване на ценностите у младите китайци и призовава китайските творци да правят съдържание, съгласувано с новите регулации.

Това ще означава обаче още по-тежка цензура за неща като филми с ЛГБТ съдържание или K-pop музика, в която повечето певци са с крайно неподходящ според Пекин външен вид.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените