Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За Марго Роби е по-лесно да продава джин, отколкото филми

"Всъщност е доста освежаващо", смята звездата за направата на собствената ѝ марка питие Снимка: Getty Images
"Всъщност е доста освежаващо", смята звездата за направата на собствената ѝ марка питие

Знаменитостите и алкохолът са особено добра комбинация.

Брад Пит, Джордж Клуни, Дуейн Джонсън-Скалата, Райън Рейнолдс, Камерън Диас са само малка част от имената, които продават и дори инвестират в алкохолни напитки.

През 2023 г. към компанията се присъедини и Марго Роби. Заедно със съпруга си Том Акърли и техни приятели, звездата от "Барби" пусна на пазара джин Papa Salt.

И сега тя признава, че да продаваш алкохол е много по-лесно, отколкото да продаваш филми.

"Всъщност е доста освежаващо", описва австралийката процеса по създаването и маркетинга на собствения ѝ джин пред "Таймс".

"Филмите са откачен бизнес, при който продаваш нещо, което не е осезаемо и материално, нещо, което е идея. Нямаш представа колко ще изкара, кой ще го гледа, ще се гледа ли или как ще бъде приет", описва тя киното.

При филмите успехът е по-трудно предвидим, смята актрисата. Снимка: Getty Images
При филмите успехът е по-трудно предвидим, смята актрисата.

Докато при продукт като алкохола, според Роби, нещата са много по-ясни и прости и по-лесни за предвиждане. "Можеш да го планираш в таблица по начин, по който не можеш да наложиш в таблица идеята от киното", мотивира се актрисата.

Това не пречи на Роби да прави и успешни, меко казано, филми. Продуцентската ѝ компания LuckyChap се радва на огромен успех - "Барби" изкара приходи от 1,4 млрд. долара в боксофиса. Тя стои и зад хитове като "Аз, Тоня", "Обещаваща млада жена" и Saltburn.

Актрисата обясни, че все пак се е колебаела дали да последва другите холивудски имена в алкохолния бизнес. Роби твърди, че за нея собствената марка джин наистина е интересно начинание и не го прави само заради парите.

"Нашата страст са филмите и питиетата, и сега ги правим и двете", казва Роби.

"Знаменитостите се насочват към марки и продукти, защото имат капитала, но възвръщаемостта на инвестициите при производството на филми изчезва", обяснява пред "Фокс" феномена Стивън Ресавенто, директор на инвестиционна компания от Денвър.

В свят на безплатно съдържание и стрийминг, гаранция няма, и затова за хората от развлекателната индустрия е по-добре да вложат парите си в бизнес, смята той.

Тед Дженкин, президент на консултантска компания от Атланта, пък припомня, че най-високоплатените професии в Америка са тази в маркетинга и привличането на клиенти. Затова и дори за звездите оптималният мултимилионен удар е да притежават собствен бизнес и да използват популярността си, за да превърнат феновете в клиенти.

Това често е доста лесно, тъй като повечето потребители не правят особена разлика между качествата на една марка алкохол и друга. Затова и биха предпочели тази, на която е любимата им звезда.

"Очевидно продуктът трябва да има добър вкус, но знаменитостите знаят, че звездната им сила може да е много ефективна на алкохолния пазар, защото позволява на феновете емоционална връзка с живота на знаменитостите", пояснява Дженкин.

Марго обаче държи да отбележи, че нейния продукт не е "джинът на Марго Роби", а "джинът на 5 най-добри приятели".

Това вече няма как да стане. Останалите четирима са не играли в "Барби".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените