Публиката иска "истински" истории. Може би това обяснява защо житейските несгоди и родителски страсти на личности, които са популярни онлайн, тази година са толкова гледани от аудиторията на най-големия сайт за видеосподеляне в света.
YouTube разкри как изглежда Топ 10 на най-популярните клипове за годината като класацията определено е разнообразна.
Има епизод на нов сериал, клипче с яки трикове, влог за раздяла, футболен мач, както и клип на индийски, защото в Индия зрители да искаш...
В случая определението "популярни" е много по-подходящо от "най-гледани" поради факта, че при изготвянето на класацията YouTube я базират на комбинация от няколко различни фактори – не само гледанията, но и споделяния, коментари, харесвания и др.
Същевременно други моди – като "In My Feelings" предизвикателството, вдъхновено от песента на Дрейк, или танците от играта "Fortnite" - не са успели да "родят" видео, което да попадне в топ 10.
Цялата класация можете да видите в нашата галерия.
Но преди това си струва да се обърне внимание на факта, че тази година личният живот на известните личности измества по популярност в YouTube видеа от по-"масовите" забавления, които са били най-търсени и споделяни до момента – например сегменти от телевизионни предавания.
Най-популярните клипове през 2018 г. обаче са "портрет на модерната знаменитост", коментира ръководителят на отдела за култура и трендове към YouTube Кевин Алока, цитиран от Variety. Той обяснява, че тази година топ 10 на популярните клипове е доминиран от създатели на съдържание в YouTube, които са изградили огромна аудитория.
В същото време другата класация – за Топ 10 на най-популярни музикални клипове в YouTube за 2018-а – е доминирана от песни на испански. Осем песни в класацията са на езика на Сервантес.
Най-популярен, с 1,45 млрд. гледания до момента, е клипът към ремикса на песента "Te Bote", изпълнен от Casper, Nio Garcia, Dareel, Nicky Jam, Bad Bunny и Ozuna (последният да затвори вратата...). В топ 3 попадат още една песен на Nicky Jam - "X (EQUIS)", както и парчето на Maroon 5 и Cardi B "Girld Like You".
Миналата година първенецът отново беше на испански – до болка познатото "Despacito"на Луси Фонзи, а видеото към песента все още държи рекорда за най-много гледания – над 5,7 млрд. до момента.