Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Бъдещето на банкирането е дигитално

Банка ДСК обновява своите офиси и дигитализира услугите си Снимка: ДСК
Банка ДСК обновява своите офиси и дигитализира услугите си

Отдавна вече никой не може да си представи ежедневието без банките и услугите, които ползваме чрез тях. Преводите от и по сметки, депозитите и кредитите са неща, с които всеки от нас е свикнал през годините да са част от живота му, независимо къде работи и с какво се занимава, дали е привърженик на всичко ново или предпочита консервативната традиция.

Банка ДСК е олицетворение на това неотменно присъствие в живота на българите вече над 65 години.

Десетилетия наред тя беше единствената финансова опора и финансов посредник за гражданите на страната ни. Тези времена отминаха и сега банката се превърна в институция, успешно конкурираща се с останалите на пазара, която обръща особено внимание на развитието на иновациите и въвеждането на модерните технологии в работата си.

Едно от тези направления е дигитализирането на услугите, които банката предлага, и в частност тоталното осъвременяване на клоновете.

Съвсем наскоро бе официално открит офисът на Банка ДСК в търговския център „Сердика". Той се превърна в еталон на модерно и компетентно обслужване особено за младите банкови клиенти, свикнали да не се разделят с телефона и лаптопа си.

В същото време там могат да бъдат обслужени и хората, предпочитащи традиционно повече внимание от страна на банковите служители.

Нещо повече - те могат да получат и първите си уроци по онлайн банкиране и да станат поредните горещи привърженици на банкирането от всяка точка в света.

Затова експертите са създали този дигитален клон с идеята той да работи реално като хибридно пространство между онлайн и офлайн обслужването и за много от клиентите на Банка ДСК да се превърне в образователно място за онлайн услуги.

За тези, които са запознати с IT новостите в сектора, се дава възможност за пълно самообслужване.


Като мениджър, улавящ с непогрешим усет духът на промените и на най-новите тенденции в банковия сектор, г-жа Виолина Маринова, главен изпълнителен директор на Банка ДСК коментира:

"Живеем в епоха на дигитализация, която променя стремглаво бизнес моделите и работната среда. Ето защо ние даваме на нашите клиенти обслужване, което изпреварва промените".

Кратка разходка из този дигитален оазис се превръща в красноречиво доказателство за това.

Още на входа два екрана запознават влизащите с подробна информация за предлаганите продукти и услуги.

Във вътрешността е инсталирана специална конзола с възможност за интернет банкиране. На нея ще откриете „виртуална папка", съдържащи всички необходими документи и с описание на стъпките за изчисляване на разходите при кандидатстване за кредит.

Папката съдържа и друга полезна информация - в нея е представена тарифата за услугите на Банка ДСК, лихвен бюлетин и др.

Директно от екрана клиентът може да заяви и калкулира сам кредита си, въвеждайки размера на вноските и научавайки всичко важно, преди да премине към кандидатстване за кредит.

В обособена зона са предоставени таблети за работа със специализирани мобилни приложения на банката за онези, които са свикнали да банкират от разстояние.

В зоната за посрещане има банкомати за вноски, теглене и бързи плащания. Тези операции клиентите могат да направят напълно самостоятелно.

Посещавайки дигиталния клон на Банка ДСК в център „Сердика" се убеждаваме, че се задава краят на хартиената документация.

Новите технологии, ползвани на това място, са на път да ограничат максимално броя на документите на хартиен носител чрез прилагане на съвременен процес за подписването им с електронна писалка на специализирани устройства и изпращане по електронен път към клиентите.

Постигнато е и намаляване времето на обслужване чрез прилагане на автоматизиран процес на регистрация и актуализация на данните на клиенти в банковата система.

 

Най-четените