ORM.BG е първата дигитална агенция за управление на репутация, която съществува на пазара от повече от 10 години и разполага с пълен набор от специалисти, които да реализират цялостна дигитална кампания.
Колкото по-достъпни стават платформите за ангажиране, колкото повече нови източници на информация се появяват, толкова по-бързо се развива и поведението на потребителите в Интернет. За хората това означава, че всеки месец, седмица или ден може да се появява нов уебсайт, нов блог, в който да могат да четат за теми, които ги интересуват, или нова социална платформа, в която те трябва да се регистрират, за да могат да бъдат там, където са техните приятели.
Появяват се нови източници за информационно изследване, с нови форуми за изразяване на мнение, в резултат на които има повече данни, навсякъде, за всичко, за всеки, който иска да се възползва от дадена услуга.
Докато потребителите се ангажират с определено съдържание, те развиват връзки с дигитални субекти и съзнателно или не, поддържат онлайн репутация в общностите. За бизнеса това означава, че трябва редовно да адаптира стратегията си за дигитален маркетинг и управление на онлайн репутация (ORM).
Да създават нови рекламни кампании, да публикуват повече съдържание, да установяват присъствие в следващия популярен сайт, чрез изграждане на бизнес профил и постоянно да адаптират бизнес операциите към текущите, но винаги променящи се стандарти за разполагане на правилната информация и медия, на точните места, за да се постигне желаното дигитално присъствие.
Това е сложна и времеотнемаща задача, която в повечето случаи е добре да бъдат оставени в ръцете на професионалистите като ORM.BG.
Трябва да имаме предвид, че потребителите намират повече начини да публикуват, коментират, споделят и преглеждат. Това също означава, че те несъзнателно могат да „изградят" бизнес присъствие на някой бранд, без той активно да създава такова.
Позовавайки се на нашата социална природа, хората ще споделят своя личен опит с продукт или услуга, със или без съгласието на бизнеса, а това не винаги може да е в негова полза.
Ето защо всеки бизнес е препоръчително да обърне сериозно внимание на управлението на онлайн репутацията си. Често това е обвързано със засилване на дигиталното присъствие - създаване на бранд страници в социалните медии, създаване на личен уебсайт, публикуване на полезно за потребителите съдържание.
Най-добре е да се използват услугите на специализирани агенции като ORM.BG, които предлагат на клиентите си цялостни дигитални решения и имат пълния набор от специалисти, които да покрият всеки един аспект от дигиталното присъствие на своите клиенти.