Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Загорка" раздаде първите награди "Доброто тук"

Загорка изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство Снимка: Загорка
Загорка изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство

„Загорка" раздаде първите награди „Доброто тук" и отличи хора, които пазят и предават българските традиции и дух, пречупвайки ги по свой начин, за да бъдат те актуални и днес, и утре. Така „Загорка" стартира кампанията „Доброто тук", с която ни предизвиква да откриваме и поощряваме доброто всеки ден.

„В съзнанието ни тези две думи „доброто" и „тук" съществуват и функционират трудно заедно и това не е наша национална черта, а неизменна част от човешката природа.

Затова и често се случва да преувеличаваме малкото лошо, а да не съзираме важността на малкото добро.

С новата кампанията целим да обърнем това разбиране и да подкрепим българското. И когато сме разпознали истинското българско добро, „Загорка" да добави онази хармония, която да ни кара не само да се почувстваме горди, а в ежедневен комфорт с него" - разказа Елица Иванова, маркетинг мениджър.

Елица Иванова - маркетинг мендижър на Загорка

Стремежът и тенденцията на „Загорка" да се обърне към българското е една от причините за новата визуална идентичност на „Загорка" и акцентирането върху българските й корени. От днес любителите на кехлибарената напитка ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих.

Върху бутилката като релефен елемент присъства и визията на митичния барс, символ на Стара Загора. Едновременно с това „Загорка" изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство.

„Доброто тук в смисъла, който влагаме ние, не е постижение, а ежедневно търсене. Не е взаимопомощ, а взаимоотношения. Доброто тук не е патриотарство с биене в гърдите, а е заредено с хармония родолюбие. Затова с наградите ние отличаваме ежедневното малко добро, което трябва да бъде забелязано и поощрено.

Защото ние в „Загорка" вярваме, че колкото и по-добро да има, няма по-добро от доброто тук", разказа за вдъхновението на кампанията Николай Тинков, старши бранд мениджър.

Наградата „Добрият художник" беше връчена на преподавателя по графичен и рекламен дизайн в Националната художествена академия Светлин Балездров.

Той беше отличен не защото със световната си известност прославя името на България, а за това, че е посветил живота си на откриване и развитие на млади български таланти и че популяризира кирилицата като създава нови шрифтове и ги разпространява безплатно в Интернет.

С наградата „Добрият готвач" беше отличена Божана Кацарова, победител в MasterChef. Изборът попадна върху нея, заради решението й да остане в България и да придаде модерен почерк на традиционното българско меню, а не да предпочете възможностите за професионално развитие по света.

Планинският водач Начо Иванов получи наградата „Добрият алпинист", не за това, че покорява най-високи върхове, а поради факта, че е маркирал най-дългия в България планински маршрут Ком-Емине и го е преминал над 50 пъти, за това, че предава своята любов към планината на хиляди българи, увличайки ги да тръгнат с него и да предизвикат себе си по този изключително труден и красив български маршрут.

Наградата „Добрият дизайнер" беше връчена на Гергана Станкова, която върна традиционната шевица в гардероба на съвременната българка, създавайки българския бранд „Шевица".

Триото „Outhentic" получи приза „Добрите музиканти", затова че вдъхва нов живот на традиционния фолклор и го предава на съвременниците по света и у нас така, че да го заобичат истински.

 

Най-четените