Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Гигантските фарове на новия Audi SQ7 блеснаха над София

На 8 юни над София изгря яркото LED съзвездие на Audi SQ7, под формата на инсталация, представляваща гигантските предни фарове на най-мощния дизелов SUV на компанията. Снимка: Audi
На 8 юни над София изгря яркото LED съзвездие на Audi SQ7, под формата на инсталация, представляваща гигантските предни фарове на най-мощния дизелов SUV на компанията.

След представянето си през март в Женева, новият SUV на Audi дебютира и в България. Премиерата беше в типичния за марката нестандартен стил.

На 8 юни над София изгря яркото LED съзвездие на Audi SQ7, под формата на инсталация, представляваща гигантските предни фарове на най-мощния дизелов SUV на компанията.

В създаването на проекта участваха над 25 души, а изграждането на инсталацията отне повече от 50 дни. С целия този труд бе пресъздадено усещането за иновативните и авангардни технологии, използвани в новия SUV на Аudi. Те се предлагат за първи път в моделната линия на Q7 и са запазени ексклузивно за този върховен модел.

Внушителните предни светлини със серийна LED система имат изразено триизмерно оформление, които заедно с динамичните задни мигачи подчертават водещата роля на Audi в светлинните технологии.

Новоразработеният 4-литров TDI V8 двигател, оборудван с електрически задвижван турбокомпресор (EPC), прави дебюта си при серийните автомобили. С новия агрегат, моделът постига максимална мощност от 435 конски сили и максимален въртящ момент от 900 Нм, добивани още при 1000 об/мин. С тези показатели, спортният дизелов SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, с което Audi SQ7 е най-мощният дизелов SUV.

Освен, че прави автомобила доста бърз, новият двигател е и завидно икономичен, като показателите му са сравними с тези на 6-цилиндров агрегат - комбиниран разход от 7,4 л/100 км и СО2 емисии от 194 г/км.

EPC пък помага на 8-цилиндровия агрегат да развие потенциала си при много ниски обороти и според Audi, турбо дупката е вече в историята.

Компресорът се задвижва от електромотор, като мощността му е 7 kW, захранвана от 48-волтова литиево-йонна батерия, монтирана под багажника. Батерията е с капацитет от 470 ватчаса и пикова мощност от 13 kW, а конвертор на променлив ток свързва 48-волтовата и 12-волтовата ел. системи.

Тягата на двигателя се предава на четирите колела чрез система quattro със самоблокиращ се централен диференциал.

Ново решение в тази конкурентна среда е електромеханичната активна стабилизация на накланянето. Тук едно устройство включващо компактен електрически мотор и тристепенна планетарна трансмисия разделя двете части на стабилизатора. При движение по неравни пътища, те са активно разделени една от друга, в резултат от което се подобрява комфортът.

Ефектът от това е стабилна, спортна управляемост.

Моделът впечатлява със спортно-агресивен екстериор и увеличено вътрешно пространство, оборудвано с уникални за модела материали, цветове и елементи, всички подписани със S linе.

Комбинацията от внушителна теглителна сила и изразена спортна динамика правят автомобила изключително надежден в случаи, когато са необходими спонтанни и бързи реакции, като същевременно устойчивостта във всеки завой е гарантирана.

Предварителните продажби за България вече започнаха. Заявките за нови автомобили могат да бъдат направени в дилърската мрежа на марката, а първите сделки вече са факт.

Моделът се предлага опционално с пакет driving dynamics, състоящ се от спортен диференциал, електромеханична активна стабилизация на купето и волана.

Стандартно светлините отпред и отзад са LED, но SQ7 може да се поръча и с новите матрични светлини на Audi.

Освен, че е най-мощният дизелов SUV на пазара, автомобилът е сред най-леките в сегмента си и има коефициент на въздушно съпротивление от 0.34.

Mоже се поръча както с 5, така и със 7 места.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените