Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

ACTIVE BEAUTY — онлайн списанието на dm и дясна ръка на съвременната жена

5 категории, към които всяка дама у нас и по света изпитва небивал интерес Снимка: dm
5 категории, към които всяка дама у нас и по света изпитва небивал интерес

Едва ли ще се намери човек, който при среща с красива и поддържана жена, ще си каже, че отделеното време пред огледалото е било напразно.

Да изглеждаш добре днес е синоним за самочувствие и увереност, а ако познавате добре и ежедневието на съвременните дами - поддържаният външен вид доказва уменията им за мултитаскинг.

Въпреки че не остават без задачи у дома, а в графика им на работа рядко остават празни часове, днешните жени са развили способността да скачат от един ангажимент към друг и да изглеждат зашеметяващо през цялото време.

Вече имат създадените навици, трябва им само помощник - като онлайн списанието на dm ACTIVE BEAUTY - който от време на време да им подсказва правилните ритуали за поддържането на баланса.

Снимка: dm

Със събитие в мол Paradise Center в София веригата дрогерии даде старт на списанието, което ще добави щипка вдъхновение към напрегнатото всекидневие на днешните жени.

Хубавият повод за dm събра на едно място партньори на веригата, колеги и представители на медиите.

Стартът на онлайн изданието бе отбелязан с грим демонстрации на девет тематични визии, обединени от мотото "Холивудски блясък". Визиите бяха създадени с продукти на марките декоративна козметика trend !t up, alverde, L"OREAL PARIS, Maybelline, BOURJOIS, MAX FACTOR, GOLDEN ROSE, wet n wild, Bell HYPOAllergenic, bh cosmetics.

Демонстрациите се проведоха от топ гримьорите Боряна Стефанова, Надя Сивкова и Кирил Гуцов. В ролята на техни консултанти влязоха Ива Денчева и Атанас Темнилов.

Водеща на събитието бе Ева Кикерезова, а за доброто настроение на присъстващите се погрижи Елена Сиракова с нейната нежна музика.

Гостите бяха приветствани от Цонка Иванова-Терзиев, управител на "Маркетинг и снабдяване" на dm България. Подробности за онлайн списанието сподели Преслава Попова, асистент отдел "Маркетинг".

Снимка: dm

В платформата дамите могат да открият различни съвети за грим, поддържане на кожата, съчетаване на дрехите в гардероба, здраве и грижа за семейството. Подготвят се още серия от статии с интервюта и задълбочена информация, която да ориентира читателките в избора на продукти.

ACTIVE BEAUTY е списание, чийто първи брой излиза в принт вариант преди точно 20 години в Австрия. До момента то си е спечелило близо 1 милион читатели и е най-четеното женско списание там. В България ACTIVE BEAUTY ще излиза само в онлайн вариант, но отново предлагайки полезни съвети за активните жени.

С отварянето на страницата ви посрещат 5 основни категории - красота, коса, здраве, лайфстайл и семейство.

В рубриката "Красота" ще намерите разнообразни съвети за грижата за лицето, тялото, грима и маникюра. Ще разберете кои са най-добрите почистващи продукти за лице, как да засилите топлите нюанси в грима си и кои са най-важните стъпки при подготовката за домашен маникюр.

Категорията ви дава необходимото ноу-хау, така че да имате стартовата основа под ръка, когато застанете пред огледалото и започнете да се привеждате във вид, приятен за вас и за околните.

В разделите "Коса", "Здраве" и "Семейството" също ще намерите многобройни ценни насоки за поддържането на външната и вътрешната красота, както и препоръки за домакинството и отглеждането на дете.

Снимка: dm

Рубриката "Лайфстайл" съдържа любопитни статии в сферата на психологията, пътешествията и взаимоотношенията. Може да прочетете например за ефекта babymoon или за последното пътуване с половинката преди появата на бебето, което цели да стопли връзката ви, преди да станете трима в семейството.

Отделно от интересните материали за четене в бъдеще са предвидени и игри с награди.

В ACTIVE BEAUTY читателките ще откриват нови статии всеки работен ден. А онлайн магазинтът ги насочва към специална страница с ACTIVE BEAUTY продукти на месеца.

Целта е клиентите на dm да правят осъзнат и информиран избор, когато пазаруват.

Запознавайки се с последните тенденции и мненията на експерти в сферата на красотата, те ще могат по-лесно да се ориентират в разнообразието от продукти в магазините на веригата и да организират по-лесно времето си.

 

Най-четените