Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Екологията в бизнеса отблизо

Екологията в бизнеса отблизо Снимка: ПроКредит Банк

В днешно време изборът на качествена козметика и на отговорен бизнес партньор могат да бъдат еднакво трудна задача. Затова ПроКредит Банк насърчават малкия и среден бизнес и компании, чийто мироглед отговаря на тяхната стратегическа ориентация за развитие на устойчив бизнес модел.

В свят, където обещанията често не съответстват на реалността, COCOSOLIS доказва, че продуктите могат да бъдат не само красиво опаковани и добре промотирани, но и създадени с качествени съставки, любов и грижа към околната среда.

Да създадеш устойчив бранд се превръща във все по-голямо предизвикателство. От една страна, трябва да проявиш отговорност към потребителя, от друга - към природата.

Тази концепция е застъпена в целия производствен цикъл на COCOSOLIS. Продуктите им, които стават все по-харесвани от широката аудитория, се отличават не само с чист състав, но и с високо качество и екологична опаковка. Продуктите на COCOSOLIS споделят история за красота и хармония с природата, за начин на живот, ориентиран към бъдещето и оптималното използване на ресурсите.

Точно както от ПроКредит Банк изграждат инфраструктура, продукти и услуги, интуитивни за потребителя, лично изпитани от тях, с фокус върху конкретните финансовите нужди на българския малък и среден бизнес и хората. Прозрачността и отговорността са основни ценности, които не само ги свързват като партньори, но се отразяват във всеки аспект от процесите на двата бранда.

От биологично земеделие, през здравословно хранене до натурална козметика, пътят на създателите на COCOSOLIS е дълъг, но и изпълнен с много красота и любов.

Благодарение на внимателния подбор на суровини и процесите по студено пресоване, които запазват естествените свойства на съставките, потребителите получават пълна гама от натурални витамини, антиоксиданти и биологично активни вещества при избора на COCOSOLIS продукт.

Компанията оставя в миналото убеждението, че използването на козметични продукти понякога носи повече минуси за здравето, отколкото плюсове. Екологосъобразният начин на производство, стремежът към устойчивост и опазване на околната среда са в основата на философията на компанията, които също са обединяващата нишка с ПроКредит Банк.

Рециклируемите материали, използвани за опаковката на продуктите, са поредното доказателство, че компанията демонстрира силна ангажираност към околната среда и опазването на планетата.

Отношението към природата пробужда все повече интерес към чистия и екосъобразен начин на живот. Както по отношение на икономическото и социалното въздействие, така и във връзка с екологичното влияние върху средата, корпоративните ценности на ПроКредит Банк са основни ориентири в бизнес философията им.

Благодарение на тяхната стратегия, насочена към положително въздействие върху заобикалящата среда чрез подкрепа на "зелени" инвестиции, ПроКредит Банк допринася за едно по-устойчиво бъдеще.

Фокусът им върху партньорства с компании като COCOSOLIS, ориентирани към дългосрочна устойчива възвръщаемост, създава положително въздействие върху икономиките и обществата, в които работят.

Възобновяемата енергия, енергийната ефективност, устойчивото земеделие, натуралните продукти с грижа към природата са само част от акцентите в бизнес стратегията им, от които се ръководят на ежедневна база. ПроКредит Банк призовават и компаниите да се ръководят от зелените принципи, защото устойчивото бъдеще е обща мисия.



 

Най-четените