Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Какво е да бъдеш мениджър за ден в Kaufland България

Какво е да бъдеш мениджър за ден в Kaufland България Снимка: Kaufland България

Те са млади, талантливи и мотивирани. Избрали са Kaufland България да бъде мястото, на което да се запознаят отблизо със света на модерната търговия. Техни домакини в 20-то издание на "Мениджър за един ден" са ръководители в различни отдели на най-голямата компания в ритейл сектора у нас.

Kaufland България отново се включи в образователната инициатива на Junior Achievement като даде възможност на студенти и ученици от различни учебни заведения в страната да прекарат време с утвърдени експерти на компанията и да работят заедно по разработването на проект с реален казус.

Тази година инициативата се проведе под мотото "Силата на един екип". В рамките на деня, прекаран от младежите в Kaufland, мениджъри и ръководители в отделите по логистика, HR, управление на маркетингови кампании и дигитални комуникации на компанията бяха в ролята на техни лектори и ментори.

Какво е да бъдеш мениджър за ден в Kaufland България - разказват Анна-Мария, Виктория и Радослав.

Анна-Мария Арсенова

Анна-Мария Арсенова Снимка: Kaufland България
Анна-Мария Арсенова

Анна-Мария е студентка в УНСС със специалност "Икономика, общество и човешки ресурси". Включва се за втори път в образователната инициатива "Мениджър за един ден" и е доволна, че тази година избира да го направи именно в Kaufland. Тя иска да се развива в областта на човешките ресурси.

Намира динамиката и разнообразието в работата на HR отдела тук за много мотивиращи. С интерес научава и повече за принципите, които ръководят Kaufland, за стратегиите на различните ключови звена и тяхното изпълнение, както и какво се крие зад вълнуващите проекти, които клиентите виждат само като краен резултат.

"Хората, които работят в Kaufland, са истински професионалисти и се стремят непрекъснато да се развиват, което е ключов фактор за високото ниво на компанията. Оценявам факта, че те отделиха от своето време, за да ни разкажат за отговорностите на ръководителя и тънкостите на добрата екипна работа. Допадат ми възможностите за кариерно развитие, които компанията предлага - различни стажове и обучения, отворени както към студенти, така и към ученици."

Точно работата в екип с останалите участници от "Мениджър за един ден" е и нещото, което Анна-Мария харесва най-много от инициативата. В самия ѝ край всички те получават сериозна задача. Заедно трябва да изготвят стратегия за решаването на специфичен казус, свързан с дейността на компанията.

Като бъдещ специалист в областта на човешките ресурси, Анна-Мария знае, че в основата на добрите резултати стои добре работещият екип. Затова възможността да види как се постига той в една голяма компания за нея е ценен практически опит.

Радослав Павлов

Радослав Павлов Снимка: Kaufland България
Радослав Павлов

На крачка от своето дипломиране в специалност "Публична администрация" в Техническия университет, Радослав решава да се включи в инициативата, защото вярва, че има какво да научи в компания като Kaufland. Не остава разочарован.

След завършването си той планира да работи в областта на маркетинга и за него е особено интересно да се запознае отблизо с различни кампании, реализирани във водещата верига в сектора на модерната търговия у нас. Радо е вдъхновен от работата на отдела по дигитален маркетинг на Kaufland, защото знае колко важно за бизнеса е присъствието в социалните мрежи.

След деня, прекаран със специалистите на компанията, Радо споделя, че очаква новите стажантски програми и възможността да стане част от екипа.

Виктория Гетoва

Виктория Гетoва Снимка: Kaufland България
Виктория Гетoва

Виктория е дипломиран специалист по връзки с обществеността, а в момента следва паралелно две магистратури - по спортна журналистика и японистика. Избира да прекара своя "мениджърски" ден с екипа на Kaufland, за да види как се изготвят и осъществяват маркетинговите кампании на веригата. Наученото за различните звена на и начинът, по който те си взаимодействат, определено грабва нейния интерес.

Признава, че голямо впечатление ѝ е направило представянето на логистичния отдел и централната логистична база на Kaufland. А благодарение на стратегията, която разработва с останалите участници в образователната инициатива, успява да разбере по-добре нейната роля в бизнеса с бързо-оборотни стоки.

Самата Виктория оставя силно впечатление в менторите от Kaufland с предложения от нея SWOT-анализ, върху който стъпва отборната концепция на участниците в "Мениджър за един ден".

По традиция след края на инициативата всички включили се в нея получават сертификат за участие от Kaufland България. Освен ценните срещи с мениджъри от различни отдели на компанията, младежите научават повече и за разнообразието от кариерни възможности.

Сред тях е програмата за дуални ученици, насочена към завършващите средното си образование, както и практикантска програма, разработена специално за летните ваканционни месеци. "Управители на бъдещето" е друг, 12-месечен проект за развитие на млади таланти.

Той е насочен към младежи с малък или без професионален опит и предлага на завършващите студенти едногодишно обучение в компанията. През периода на обучението те са назначени на трудов договор и преминават през различните отдели на компанията, за да бъдат готови за експертна или ръководна позиция в нея.

Повече за работодателската политика на Kaufland можете да научите на kariera.kaufland.bg.

   

Най-четените