20 детски футболни отбора до момента са записани за участие в пилотното издание на Първенството на Свежите супергерои - серия от футболни турнири, организирани от Kaufland България и Национална мрежа за децата. Отборите идват от 10 града в страната, като над 200 деца на възраст между 7 и 8 години, които играят организиран футбол в тези отбори, ще се включат в събитията.
Първият турнир от Първенството ще се проведе в гр. София на 27 юни, неделя, на паркинга на хипермаркет Kaufland в кв. Дружба (ул. Хайделберг 1). Крайният срок за регистрация в него вече приключи, а за участие са записани 8 отбора от градовете София, Благоевград, Ботевград и Дупница.
Регистрираните отбори, които ще премерят сили в неделния ден, са ФК "Бароко София", ФК "Орлета", гр. Благоевград, "Козаро Ботевград", ФК "Витоша 13", гр. София, ФК "Възраждане 2020", гр. София, ФК "София спорт", гр. София, ФК "Марек Дупница 1915" и ФК "Хлапетата", гр. Благоевград.
Максималната квота за участие от 8 отбора вече е запълнена и за турнира от Първенството в гр. Пловдив и региона, който ще се проведе на 4 юли, неделя. Там за участие са се записали клубове от градовете Пловдив, Асеновград, Димитровград и Кърджали.
До 2 юли продължава регистрацията за последния турнир от Първенството, който предстои на 10 юли, събота, в гр. Бургас.
Турнирите са предназначени за деца, родени през 2013 и 2014 година, които членуват в организирани детско-юношески школи, ученици, организирани в училищни отбори, ученически и средношколски школи, обединени детски комплекси. Всеки турнир от Първенството е с регионален характер и в него могат да участват клубове от съответния град и близките до него области.
Трите отбора, които завоюват първото място на турнира във всеки от градовете София, Пловдив и Бургас, ще спечелят купата в "Първенството на Свежите супергерои" и по 100 кг. плодове и зеленчуци, предоставени от Kaufland.
Първенството на Свежите супергерои се организира в рамките на третото издание на кампанията "Свежите супергерои" и е поредна стъпка от последователните усилия на Kaufland България да популяризира активния начин на живот сред подрастващите и да насърчи консумацията на плодове и зеленчуци сред децата. Основен партньор на търговската верига в проекта е Национална мрежа за децата.