От 1 март Теленор става Yettel. Компанията започва процеса по ребрандинг още в началото на февруари, като телекомът обеща процесът да премине напълно неусетно за клиентите.
Какво стои зад бранда?
Теленор обясняват, че Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги.
От Теленор пуснаха на сайта си и някои от най-често задаваните въпроси, които потребителите имат във връзка с ребрандинга.
Ето и част от тях:
Трябва ли да направя нещо?
Теленор се променя на Yettel, но като клиент не трябва да правиш нищо. Просто продължи да се наслаждаваш на нашите услуги.
Какво ще стане с приложението MyTelenor?
Приложението ще се обнови автоматично или ще те помолим да го актуализираш при стартиране.
Трябва ли да подпиша нов договор?
Всички съществуващи договори са валидни. Не е необходимо да подписваш нищо.
Ще запазя ли телефонния си номер?
Няма за какво да се притесняваш, телефонният ти номер се запазва.
Трябва ли да сменя SIM картата си?
SIM картата ти ще продължи да работи по същия начин.
Какво да очаквам занапред от новата марка?
Подготвили сме ти много нови неща, които ще разкриваме едно по едно през цялата 2022 г.
Трябва ли да променя абонаментния си план?
Имената на някои абонаментни планове могат да бъдат променени. Но това, което получаваш, и сумата, която плащаш за него, ще останат същите.
Ще има ли промяна в начина на плащане или получаване на сметката?
Ще получаваш сметката си по същия начин както досега.
Ще се променят ли локациите на магазините?
Не, не се променят. Ще се радваме да те видим отново на обичайните места.
Сертифицираната четири пъти с Best in Test мрежа остава ли същата?
Да, мрежата и качеството, с което си свикнал, остават същите.
Още детайли за ребранда можете да откриете на специалната страница на сайта на оператора. В случай, че имате още въпроси, не се колебайте да попитате Теленор на някои от следните канали: Център за обслужване на клиенти на 123, LinkedIn, Facebook, Instagram и на telenor.bg.