Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Трайно изгодно: Да пазаруваш спокойно в неспокойни времена

В dm преследването на промоции става напълно излишно Снимка: dm
В dm преследването на промоции става напълно излишно

Забелязахте ли промяна в начина, по който пазарувате, вследствие на пандемията? Например презапасяване с продукти от първа необходимост и яростно преследване на промоции и намалени цени. Или нарастващ страх, че заради намалели доходи утре може и да нямате възможност да си позволите да закупите нужните ви стоки.

Всъщност, ако пандемията едва сега е променила потребителските ви навици, то за някои хора максимата, че "богатите пазаруват на промоция" е валидна постоянно. Трябва да призная, че и аз съм сред тях - не от богатите, а от тези, които редовно се оглеждат за поредната краткотрайна акция.

Това идва именно от страха да не изпусна нещо изгодно и уж от грижата за семейния бюджет. Но, за съжаление, често означава да жертвам собствените си предпочитания към даден продукт, просто защото някоя негова алтернатива в дадения момент е по-евтина.

Давам ви пример: купувате си пет пасти за зъби - не от любимата ви марка или производител, а от друга такава, просто защото са "намалени само тук и сега". Докато ги изразходите обаче, срокът им на годност е минал. Или се затрупвате с туби прах за пране и омекотители, които едва намирате къде да държите, но пък са били "на промоция". Нищо, че не са от този бранд, с който предпочитате да ухаят дрехите ви.

Това няма как да не ви остави с едно чувство на недоволство - от една страна сякаш сте предали себе си и вкусовете си, а от друга се опитвате да оправдаете това с грижата за семейните финанси.

Моята равносметка е, че в крайна сметка преследването на промоции не води до забогатяване, а напротив - до харчене на повече пари и презапасяване с излишни стоки. И не на последно място, до едно безкрайно и досадно преследване на ексклузивни цени и акции.

В забързания ни и без друго живот, в който ценим и времето, и спокойствието, и парите си, пазаруването би трябвало да е далеч по-рационално, спокойно, а защо не приятно. Трябва да го правим с удоволствие, без да свети червената лампа, че има "ограничени бройки", изгодни цени или друг вид ексклузивност за кратък период от време. Особено в тази пандемична обстановка.

Нима е възможно? Да, възможно е.

dm България въвежда дългосрочна ценова политика, или политика на трайно изгодни цени във веригата, а изгодността е за всички нас - потребителите.

Това означава, че от 20 август 2020 г. крайните цени на целия асортимент във всички магазини от веригата в страната няма да се увеличават минимум четири месеца.

По този начин можеш да пазаруваш любимите си продукти достъпно и за дълго време - без стрес, а с пестене на време и на пари. Забравете за постоянното преследване на краткотрайни акции в dm, изтощителното напрежение и трупането на ненужни стоки вкъщи, на които да се чудите къде да търсите място. Ползата от новата политика на dm е, че пазаруването е спокойно във всеки един момент!

Снимка: dm

Именно интересът на клиентите, както и техните потребности и нужди, са в центъра на стратегията за трайно изгодните цени. Ясно е, че всеки от нас пазарува различни неща и има различни вкусове и предпочитания. Аз, вие, вашите приятели и близки - всеки има своите любими марки и продукти, които задължително намират място в потребителската му кошница.

Хубавото на новата ценова стратегия на dm е, че е помислено за всички - тя дава възможност на всеки от нас да купува своите любими продукти изгодно. Когато започнем да трупаме неща в кошницата си, вече няма да е нужно да пренебрегваме любим продукт, за да купим негов заместител от друга марка, просто защото е по-евтин заради краткосрочно намаление във веригата.

Дълготрайните цени в dm позволяват на нас, клиентите, да останем верни на вкуса и предпочитанията си. Да останем верни на себе си!

Изгодността не идва от цената на един конкретен продукт, както сме свикнали да мислим. Тя идва от общата стойност на всичко, което сме натрупали в кошницата си, и за което знаем, че ще запази цената си за поне още 4 месеца.

Месеци, в които ще сме сигурни, че когато и да посетим магазин на веригата, на касата ще дадем отново същата сума за любимите ни продукти, без да се налага да се презапасяваме, сякаш се готвим за апокалипсис.

Защо dm правят това?

В dm разбират какви са потребностите на клиентите. Изгодността е от основно значение, но в преследването ѝ клиентите не искат да губят време в търсене на алтернативни продукти, когато вече са доволни от дадена марка. И аз съм така. Освен всичко друго не искам да пазарувам от стрес или със страх. Убедена съм, че вие също. Политиката на дълготрайни цени на dm ни спестява неудобствата, като същевременно ни предлага изгодност.

Тя носи и друга гаранция на нас като клиенти - че за четиримесечният период любимите ни продукти могат единствено да поевтинеят, но не и да поскъпнат.

Това означава, че без напрежение и без преследване на промоции в dm можем да планираме дори покупките си дори за Коледа.

Снимка: dm

Всъщност политиката на стабилност на цените и трайно изгодните продукти е част от философията на dm да е в полза на потребителите, т.e. тук важно е не желанието за продажба на конкретен продукт, а дългосрочната връзка с клиентите на веригата.

Концепцията е разработена от основателя на компанията Гьотц Вернер, съвместно с потребителското сдружение "Инициатива на критичните потребители - Федерална организация на критичните потребители в Германия". Ценовата стратегия вече години наред се прилага в 8 държави в dm концерна, сред които са Германия, Австрия, Унгария, Чехия и Словакия. По подобие на нашите европейски съграждани там, сега и ние в България можем да се възползваме от нея.

Защото именно изгодността и спокойствието при пазаруването в dm са във фокуса на тази политика, а това са две неща, които всички ние заслужаваме и от които имаме огромна нужда в момента.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените