Това Kawasaki е толкова реднек, че само като премине покрай орел, мечка или костенурка, и дори и на животните им растат кечета.
Даже Ледения Стив Остин вече не е с емблематичното си "кубе", а с типичната за американските фермери и дървосекачи коса тип "отпред - късо, отзад - модерно".
А причината е чисто новото UTV на японския бранд, което попада в класа на по-големите, агресивни и мускулести събратя на ATV-тата.
Kawasaki Ridge е офроуд машина, с която водачът може да свърши малко работа из гората или на полето, но най-вече може да подрифти на спокойствие.
Оригиналът на Kawasaki Ridge е от 1988 г. и се казва Kawasaki Mule - двусмислено наименование, което се превежда както "муле/катър", така и като "кече".
През 2024 г. UTV-то може да се похвали не само с ново име, но и с двигател от ново поколение с четири цилиндъра и около 95 конски сили, което е впечатляващо - повечето автомобили от този клас са с двуцилиндрови двигатели.
Kawasaki Ridge има три режима на шофиране - спортен, нормален и работен, като спортният предлага най-агресивно каране и най-силно ускорение, независимо дали е на шосе, или в пресечен терен, кал и пръст.
Задвижването е едновременно на четирите гуми, а инженерите на компанията са въвели и още една изключително ценна новост - система за спиране по надолнище, контролирана от софтуер.
Когато софтуерът на UTV-то засече рязко спускане, той прави спирачките още по-ефективни и спирането става моментално.
Kawasaki Ridge може и да изглежда като не много удобно бъги, само че всъщност не прави компромиси с комфорта.
Шасито е изработено от стоманена сплав, която предлага едновременно сигурност и гъвкавост. Автомобилът има независими едно от друго предно и задно окачване с подсилени носачи.
Амортисьорите отпред разчитат на едностепенни пружини, а тези отзад - на двустепенни.
Така Kawasaki Ridge става устойчив на завои, каменисти пътеки, големи надолнища и дори при преминаване през потоци и плитки реки.
Купето разполага със 7-инчов дисплей на инфотеймънт системата, голяма жабка за съхранение на вещи и USB Type-C изход за зареждане. Има и LED подсветки над пода, а софтуерът предлага опции като тахометър, съветник за режимите на шофиране, индикатор за температурата на двигателя и на трансмисията и други.
При допълнително заплащане може да бъде инсталирана навигация Garmin и 300-ватова аудиосистема.
UTV-то идва на цена, на която потребителят може да си закупи малък електромобил с приличен за градски условия пробег.
Най-базовата версия започва от 24 хил. долара, а най-луксозната може да надскочи 30 хил. долара. И все пак това не е автомобил за всеки и със сигурност мнозина няма да си го купят, за да пренасят дърва, както е показано в рекламата от Супербоул.
По-скоро Kawasaki Ridge ще попадне при маниаци на тема офроуд шофиране и високи скорости.
На последните им остава да се надяват, че няма да им поникне изведнъж кече като това, показано в рекламата.