Кандидат-купувачът на Левски Драган Шолак обясни защо е пропаднала сделката за закупуването на "синия" клуб. Собственикът на Sport Republic, чрез която щеше да придобие Левски, обясни, че в моментната ситуация никой сериозен бизнесмен не би инвестирал в клуба. Шолак даде съвет на "сините", че единственият начин за излизане от кризата е развитие на детско-юношеската школа и засилване на връзката с феновете.
Шолак каза, че той и екипът му са направили всичко възможно, за да намерят начин да купят клуба, но огромният дълг към НАП го е спрял.
"Вложихме много финансови средства за привличане на експерти, изготвяне на анализ и намиране на решение, с което да постигнем това. Но за съжаление не успяхме, заради огромния дълг и лошата структура на дълга, част от който е под международни санкции. Невъзможно е да се инвестира в клуба при такива условия - каза Шолак, който в България притежава медиите от групата на "Нова телевизия", пред "Капитал". -
В настоящата ситуация ФК Левски не би бил инвестиционна цел за нито един сериозен международен инвеститор. Не мога да приема обвинението на изпълнителния директор на ФК Левски, че не сме подходили достатъчно сериозно към сделката. Подходихме към тази сделка с цялото необходимо внимание и професионализъм, положихме много усилия, включително да подкрепим финансово клуба, дори в момента - един пример дори беше цитиран от изпълнителния директор на ФК Левски.
Според мен развитието на ФК Левски трябва да следва естествената стратегия за развитие на всеки един европейски гранд. Тя трябва да бъде на базата на създаване на силна детско-юношеска школа, която да осигурява бъдещите таланти, да носи устойчивост в модела на клуба и да служи като силна връзка с местната общност и феновете в цялата страна. Да има международна обмяна на таланти в мрежа от клубове по модела на Sport Republic.
Следващата стратегическа посока би била създаването на силна мрежа от големи спонсори, която да подсигури бъдещото развитие. Разбира се, най-важна е връзката с феновете, те са истинската причина за съществуването на клубовете. Нова комуникационна стратегия, нови подходи и по-голяма ангажираност на общността са някои от основните начини за гарантиране на бъдещето на всеки един клуб."