Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Емил Конрад #steniskanabala

Едно от лицата на кампанията тази година е влогърът Емил Конрад Снимка: steniskanabala.bg
Едно от лицата на кампанията тази година е влогърът Емил Конрад

Всяка година онлайн се появяват стотици снимки на абитуриенти в абсурдни и скъпи бални рокли и костюми. Като контрапункт на тази тенденция се явява кампанията #steniskanabala, която призовава завършващите гимназия да отидат с тениска на бала си, вместо със скъп тоалет, а парите, които биха похарчили за дрехи, да дарят. Събраните средства се инвестират във висшето образование на абитуриенти сираци.

За трета поредна година „Мото Пфое" призовава учениците да участват в кампанията. Тази година, за да набере още по-голяма популярност, в нея се включват влогърът Емил Конрад и изпълнителите от X Factor Иво (от дуета Пламен и Иво), Невена Пейкова и Славин Славчев.

Инициативата на „Мото Пфое" за подпомагане на деца съществува от 19 години. С времето обаче тя се променя. В началото средства се събират чрез благотворителни модни ревюта, но през 2013 година друго се оказва двигател на идеята - група абитуриенти от сръбския град Пирот се отказват от скъпите рокли, за да наберат средства в помощ на деца в нужда. „Мото Пфое" се вдъхновява от идеята и решава да подеме инициативата в България.

През 2015 година с тениска на бала отидоха 1200 абитуриенти, а за образованието на младежи-сираци бяха набрани над 90 000 лева. В сайта на кампанията можете да получите повече информация как да участвате.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените