"Юлен": Целта ни е да облекчим хората

Маркетинговият директор на фирмата-концесионер на лифта в Банско Иван Обрейков каза, че целта е да се вложат доста пари, само и само за да се облекчат посетителите на зимния курорт и да не чакат час и половина на опашки заедно с децата си.

В ефира на Нова ТВ той допълни, че не може да се обясни на хората, избрали да почиват в Банско, че има има едни, които протестират. Обрейков каза и че не е чул нито един екологичен аргумент от страна на протестиращите.

Според него "Юлен" не представлява монопол нито на Боровец, нито на Пампорово, нито на Добринище, които също са сред ски-центровете на България. Относно коментарите, че строежът на втори лифт е само претекст за презастрояване на природния парк, представителят на фирмата Петър Петров каза, че се смесват две намерения по изключително манипулативен начин.

От една страна е желанието на общината да урегулира строителството, а от друга - намерението за строеж на втори кабинков лифт. Той обаче е категоричен, че в планината е забранено изграждането на леглова база.

Обрейков от своя страна допълни, че от ски-центъра нагоре се строи само спортна инфраструктура, а в момента имиджът, който оставяме пред туристите, не е добър. Освен това на 35% от трасето за изграждане на втория лифт няма дървета, а има поляни.

Дължината му ще бъде 5,9 км и нови писти няма да има. Според Обрейков има "една група хора, които са се заклели да пречат на Бъглария" и на всеки един проект, който се случва в страната.

Изказването на представителите на фирма "Юлен" идва след многократни протести от страна на екоактивисти, които са против строежа на втори лифт над Банско.

#1 Чинчила 05.01.2018 в 10:16:19

Празни сгради с около 40 хил легла и непразни сгради с 20 хил легла и няма да има нови писти!?!? Тези легла затова ли са строени? Да си стоят празни? Обрейков казва, че в момента карат ски към 8-9 хил скиори. Хайде, ако се е изсилил малко, скиорите са поне 6-7 хил. Според отчетите на Юлен и продадените лифткарти средно скиорите са около 2500. дневно. Трябва да вярваме на Обрейков, щото иначе нямаше да има никакви опашки. Е къде тогава са се изпарили приходите и най-вече ДДС-то за останалите 4-5 хил скиори дневно????

#2 TheRock 05.01.2018 в 10:53:32

Да се разплаче човек! Но никой няма да се поинтересува за интересната разлика между декларираната бройка скиори и продадени карти А тоя е доста глупав, щом предварително не е проверил колко карти за продали, за да каже същата цифра, но иначе е "специалист" по маркетинг!

Новините

Най-четените