Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

SAP стана спонсор на гейминг отбора Team Liquid

През 2017 DOTA 2 отборът на Team Liquid спечели Международното състезание и взе най-престижната титла и награден фонд в спорта. Българинът Иван Иванов, спечелил 2 млн. долара от турнир по Dota 2 през 2017 г., също се състезава за Team Liquid.
През 2017 DOTA 2 отборът на Team Liquid спечели Международното състезание и взе най-престижната титла и награден фонд в спорта. Българинът Иван Иванов, спечелил 2 млн. долара от турнир по Dota 2 през 2017 г., също се състезава за Team Liquid.

Компанията за бизнес софтуер SAP обяви, че става спонсор на един от най-популярните и успешни отбори в електронните спортове - Team Liquid.

Това е първото сътрудничество на SAP с професионална организация по електронни спортове. Като официален партньор в иновациите, SAP ще работи с Team Liquid по съвместното разработване на софтуер, базиран на „in-game" данни, което ще помогне на Team Liquid да анализира постиженията и да постигне по-голяма прецизност при отборното и индивидуално представяне, както и в проучването за откриване на нови таланти.

В Team Liquid има над 70 спортисти, състезаващи се в 13 различни дисциплини, включително DOTA 2, League of Legends и CS:GO. От създаването си през 2000 г. досега се е утвърдил като един от водещите международни отбори по електронни спортове с над 70 спортисти, състезаващи се в 13 различни дисциплини, включително DOTA 2, League of Legends и CS:GO.

SAP ще подкрепи Team Liquid с технологични решения, които ще помогнат за цялостното им представяне, както по време на тренировки, така и по време на състезания.

Бизнес платформата SAP HANA® ще се използва като основна технология за съвместното развитие. Част от ко-иновационния процес ще бъдат допълнителни компоненти като SAP® Cloud Platform, системата за дигитална иновация SAP Leonardo, както и Интернет на нещата (IoT) и функциите за прогнозиране и машинно обучение. Като предоставя на Team Liquid възможно най-иновативните инструменти за проследяване и подобряване на представянето, SAP се стреми да участва като автентичен, глобален и постоянен играч в екосистемата на електронните спортове, като се обръщат към младата и технически компетентна общност.

„След като реши да стане спонсор в областта на електронните спортове, SAP внимателно наблюдава и анализира пазара и неговата екосистема, преди да вземе окончателното си решение за партньорство с Team Liquid - един от най-успешните отбори в тази сфера ", каза Стефан Рийз, директор на отдел „Човешки ресурси" в SAP. „От гледна точка на SAP, електронните спортове са отворени към технически компетентна и високо квалифицирана млада аудитория, както и към потенциални нови таланти. Като глобална, иновативна и гледаща напред технологична компания, SAP предоставя силен бранд, който се вписва отлично в екосистемата на електронните спортове."

„Има силно търсене на съдържателна информация и аналитичен софтуер в електронните спортове," коментира Виктор Гуусенс, главен изпълнителен директор в Team Liquid. „За Team Liquid конкурентното представяне е ключово, а смарт технологиите и данните ни дават възможно най-добрите инструменти за анализ и подобрение. Като технологична компания, която е водеща в иновациите и има спонсорски опит в областта на спорта и развлеченията, SAP е перфектният партньор за сътрудничество с Team Liquid за създаването на инструменти и решения, които да ни направят още по-конкурентоспособни."

„Електронните спортове са изключително интересна област за SAP. Чрез отборно спонсорство SAP ще може да реализира пълния си потенциал, работейки тясно с Team Liquid за разбирането на техните нужди и прилагането на иновативни технологични решения, насочени към тях", коментира Ларс Ламади, ръководител на отдел "Спонсорства" за Европа и Азия в SAP.

---
Присъединете се към групатa Webcafe.bg във Facebook за свежи истории през целия ден:

   

Най-четените