Докато почитателите на сериала на HBO Game of Thrones ("Игра на тронове") очакват финала на сериала, компанията, съвместно с Райфайзенбанк, предоставя на истинските фенове възможността да ползват тематична дизайнерска дебитна карта, вдъхновена от епизодите.
Тя обещава да е „С теб в огън и лед" и е част от партньорската програма между HBO и Райфайзенбанк - първата в Европа за банкови услуги, насочени към феновете на развлекателната индустрия. Картата е част от пакета с банкови услуги „Сметка за всеки ден", който включва и достъп до стрийминг платформата HBO GO.
По време на медийно събитие HBO и Райфайзенбанк представиха и данните от предварителните поръчки на банковата карта.
За един месец броят на поръчките за дебитни карти въобще е нараснал с 20 процента, а поръчките на услугата „Сметка за всеки ден" - със 126%. Половината от поръчките за услугата идват от София, следвани от Варна, Русе, Плевен и Панагюрище.
Специалният дизайн на картата включва лика на Нощния крал от Game of Thrones, а самата дебитна карта и услугата към нея предоставят възможност за теглене без такса от банкомати на Райфайзен (както и до 3 тегления без такса от други банки), 3D защита при онлайн покупки и плащания, безплатно SMS/e-mail известие при всяка транзакция с картата, както и 1 месец безплатен абонамент и 2 месеца без такса обслужване за „Сметка за всеки ден" при регистрация за HBO GO.
По време на събитието Мариела Атанасова, директор "Индивидуално банкиране" в Райфайзенбанк, и Димитър Нойков, регионален мениджър на HBO, акцентираха върху факта, че това е първото подобно партньорство в Европа между представители на банковия и развлекателния сектор.
"Такава карта се прави за пръв път в рамките на европейска страна, в която има официално представителство на HBO. С това даваме на нашите клиенти и феновете на сериала още един артефакт от "Игра на тронове" и възможност да банкират със силната карта още по-лесно и приятно в огън и лед, лято и зиме, 24/7", каза Атанасова.
Димитър Нойков допълни, че феноменът, в който „Игра на тронове" се превърна за 9 години, не подминава и България.
"У нас по последни данни от този месец сериалът е най-гледаното съдържание в онлайн стрийминг платформата ни HBO GO. Сумарно сезоните му до момента достигат дял по гледаемост от 60% от цялото ни съдържание, като имаме предвид, че в платформата има над 6000 часа под формата на филми и сериали", каза още той.
Според представените от Нойков данни най-гледани у нас са сезони са осмият, седмият и първият като последното се дължи на факта, че много хора са започнали да гледат сериала за първи път едва тази година, когато излезе неговият финален сезон.
На събитието бяха представени и резултатите от съвместна игра с въпроси за сериала, в която са участвали 18 450 души с общо 241 103 изиграни игри. За създаването на въпросите отговаря известният във фентзи и гейминг средите в България Александър Бакалов - Snake.
Димитър Нойков обеща, че партньорството между HBO и банката ще продължи и след края на Game of Thrones.
Последният осми сезон на „Игра на тронове", чието излъчване в България започна на 15 април в HBO GO и по HBO, ще завърши на 20 май с финалния въобще за сагата 6-и епизод.