Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Над 50 на сто ръст на ТВ-абонатите при Мтел

Потребителите на мобилен интернет при Мтел са се увеличили с 1/3 Снимка: Явор Николов
Потребителите на мобилен интернет при Мтел са се увеличили с 1/3

Видимо увеличение на новите клиенти в мобилния и фиксирания сегмент на телеком пазара в България отчете собственикът на Мтел Telekom Austria Group.

Финансовите резултати на групата за третото тримесечие на 2015 г. показват, че пазарният дял на Мтел е увеличен до 38,6 на сто.

Близо 1/3 е увеличението на новите потребители на мобилен интернет, с което телекомът отчита 300 000 абонати на услугата.

Клиентите на мобилни гласови услуги вече са близо 4,3 милиона души - ръст с 3,9% в сравнение със същия период на 2014 г. Средното потребление на минути от клиент се е повишило с 4,3 на сто спрямо същия период на миналата година, като средният месечен приход от абонат е 5,6 евро.

Най-голямото увеличение във фиксирания сегмент е ръстът на ТВ-абонатите на Мтел - от 80 700 до над 124 000 души (53.8% ръст за една година). От септември 2014 г. компанията вече предлага сателитна телевизия и това е основната причина за привличането на нови абонати.

Ефектът от придобиването на blizoo се очаква да се види във финансовите отчети на Мтел до края на 2015 г.

Сделката за придобиването на blizoo, която беше одобрена преди месец от Комисията за защита на конкуренцията, прави Мтел най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги.

Освен придобиването на blizoo от Мтел, Telekom Austria Group придоби словенския фиксиран оператор Amis, а притежаваният от групата Vip Operator в Македония получи разрешение да се слее с ONE, македонското дъщерно дружество на Телеком Словения.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените