Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Отборът на "Ферари" във Формула 1 засилва партньорството си с PMI

Логото на ZYN ще бъде върху болидите на определени състезания Снимка: Getty Images
Логото на ZYN ще бъде върху болидите на определени състезания

Отборът от Формула 1 Scuderia Ferrari HP поднови и разшири продължаващото вече над 5 десетилетия свое партньорство с Phillip Morris International.

Така на определени състезания от календара на Формула 1 върху болидите на Ferrari ще присъства логото на никотиновите паучове ZYN - част от портфолиото на компанията, посветила се на изграждането на бездимно бъдеще.

Първото от тези състезания е на 7 декември - последното за сезон 2025, провеждащо се в Абу Даби, което ще реши световният шампион при пилотите. Към момента Scuderia Ferrari са на четвърто място при конструкторите, а надеждите за по-добър сезон са насочени към следващата година.

От PMI обясняват, че със засилване на партньорството си със Scuderia Ferrari се надяват да ускорят процеса на замяната на цигарите с бездимни алтернативи.

Партньорството между компанията и най-старият отбор във Формула 1 започва още през 1984 г., когато един от брандовете на PMI - Marlboro - става спонсор на Scuderia Ferrari. Между 1997 г. и 2011 г. тимът дори носи името Scuderia Ferrari Marlboro.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.

Най-четените