Да си направиш татуировка е важно решение, най-малкото защото това, което нашариш по себе си, ще остане с теб за цял живот. Или поне ще ти изисква доста време, усилия и неприятни моменти, че да го премахнеш или прикриеш. Но пък за сметка на това в днешно време, особено в света на шоубизнеса, татусите са нещо модерно. Понякога това обаче води до безумни решения.
Нали знаете онзи виц за татуировките с йероглифи, които всъщност означават "маймунски задник", "пиле в сладко кисел сос за вкъщи" или нещо от сорта. Е, вече не е толкова виц, базиран на анонимни истории, колкото съвсем реална новина, засягаща едно от лицата на модерната поп сцена - Ариана Гранде.
Певицата, за която все още мнозина възрастни мъже говорят като за "една Ариана гранде и порция пържени картофи без сирене", реши да се похвали с нова татуировка с японски йероглифи на дланта на ръката. Само дето се оказа, че вместо "7 пръстена", както е името на новия й хит, е допуснала правописна грешка и на ръката й всъщност вече е изписано "японско барбекю върху дървени въглища".
Певицата постна снимка на новата си татуировка в Instagram, но я изтри, след като разбра, че заради правописна грешка текстът не означава седем пръстена, а малко барбекю върху дървени въглища.
Ariana Grande wanted to celebrate her new single 7 Rings with tattoo in Japanese. She just combined kanji 'seven' 七 and 'ring' 輪. But the word 七輪 doesn't mean '7 rings'. It means 'grill'...
— Japan Vibe 🎌 (@Japan_Vibe) 31 януари 2019 г.
Oopsie-doopsie... pic.twitter.com/EP7XJ7wkie
Певицата, която е и веганка, бързо изтри публикацията, след като феновете започнаха да се бъзикат с нея за грешката. В туитове, които вече са изтрити, Ариана признава, че е забравила един йероглиф. Тя пояснява и че кожата на дланта на ръката лесно регенерира и татуировката може да се коригира.
Впоследствие грешката беше поправена (уж). Оказва се, че реално пак е в грешка, този път в самата подредба на йероглидите и сега на ръката й пише "Малко японско барбекю, пръст". Ако не друго, то поне надеждата е, че хората ще престанат да си правят безумни татуировки с йероглифи.
Излезлият в средата на януари клип на "7 Rings" е с над 100 милиона гледания в YouTube, а песента оглави класацията за продажби на сингли в САЩ. Следващият албум на Ариана Гранде ще излезе на 8 февруари.
Колкото и нелепа да звучи ситуацията й обаче, това определено не е най-безумното решение, свързано с татуировка, направено тези дни.
В началото на седмицата се появи новина, че певицата от Лос Анджелис Келси Картър е решила да изрази вечната си любов към бившия член на One Direction Хари Стайлс, че си татуира (нещо като) лицето му на своето собствено. Така в момента стилизиран образ на Стайлс "краси дясната буза" на певицата, а тя се похвали гордо в Instagram.
Та може и да се смеем на Ариана Гранде за барбекюто на ръката й, но това да кажем е невинна грешка. Както сам можеш да си обезобразиш лицето обаче...
Междувременно ако сте наистина големи фенове на Бийонсе и Джей Зи, можете да се пробвате в тяхното ново предизвикателство и да спечелите доживотни билети за техните концерти.
Те обявиха, че ще наградят един от своите фенове, който в продължение на един месец стане веган. Бионсе вече обяви условията на 123-те милиона свои последователи в Инстаграм. Певицата е ангажирана с идеята, че диета базирана на зеленчуци ще помогне за опазването на природата.
Тя често приканва феновете си да се придържат към инициативата Greenprint Project, която разяснява предимствата на веганските и вегетарианските диети.
Според медии билетите ще се предлагат за срок от 30 години и общата им стойност е около 12 000 долара. И всеки фен трябва да реши дали си заслужава да се откажеш от месото (за поне месец) заради такава награда.
И като стана въпрос за отказване, всеки трети българин е въздържател, когато става въпрос за алкохол.
По данни на Националния статистически институт около 30% от българите не са пили никакъв алкохол през годината. Около 15 на сто от българите са консумирали алкохол почти всеки ден или няколко пъти седмично (приблизително 1 млн. души), а 30% са пили веднъж месечно (приблизително 2,1 млн. души).
Делът на мъжете, които са консумирали алкохол редовно или понякога, е бил почти 4 пъти по-висок от този на жените. Най-много алкохол са консумирали мъжете във възрастовата група 45-64 години, а при жените - 20-45 години. Всеки втори мъж е предпочитал да консумира концентрат, а всяка втора жена - вино.
Така на месечна база според данните на националната статистика средно около 1,7% от разходите на едно домакинство у нас отиват за алкохол. В тези сметки не се включват разходите за алкохол, заплащани в ресторанти и хотели.
През 2017 г. едно домакинство у нас е похарчило средно по около 400 лева за алкохол (без разходите в ресторанти и хотели), което при наличието на около 3 млн. домакинства у нас също отчита 1,2 млрд. лева изразходвани за спиртни напитки.