Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как adidas отрови атмосферата в тима на Англия на Евро 2024

Как adidas отрови атмосферата в тима на Англия на Евро 2024

Седмица след края на европейското първенство и загубата на Англия с 1:2 от Испания на финала в Берлин, журналистите от платформата The Athletic публикуваха материал, посветен на отровената атмосфера в тима на "трите лъва".

Британците стигнаха на мускули до последната битка, но в хода на турнира не доказаха, че заслужават място на финала. Дни след втория пореден загубен финал мениджърът Гарет Саутгейт подаде оставка и се търси негов заместник.

Селекционерът отнесе много критики за играта на отбора, но се оказва, че е имало и други фактори, които са покачали напрежението в лагера на отбора. Или поне така твърди The Athletic.

Всичко тръгнало от реклама на adidas с главен герой Джуд Белингам. Клипът бе пуснат в навечерието на Евро 2024, като на фона на песента на Бийтълс Hey Jude, звездата на Реал бе представен като идола на нацията, от който се очаква да поведе тима към титлата.

Рекламата имаше огромен успех сред феновете, но според информацията на Тhe Athletic, останалите английски национали не са останали особено очаровани.

Хари Кейн, Кайл Уокър и Деклан Райс са били сред най-разочарованите, а с течение на турнира сред футболистите се оформили групички.

По-опитните играчи не усещали "надеждата на нацията" да поема отговорността, която медийният му образ предполага и това довело до разделение в съблекалнята.

Факт е, че Белингам направи страхотен сезон с Реал Мадрид, но изобщо не беше толкова блестящ по германските терени, колкото се предполагаше преди началото на континенталната надпревара.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените