Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Големият победител на световното е Стоичков

Стоичков в работна обстановка, преди поредното студио на световното.
Ликът на Камата гледа от екрана при анонса на следващото студио преди мач от Мондиала.
Едгар Мартинес получава коктейл кайпириня секунди преди ефир на поредното си предаване "Златна кайпириня" - обзор на красивите моменти от мачовете, което вървеше всяка вечер.
Огромният екип не спря да работи на пълни обороти в дните на световното, а наемането и оборудването на студията в Рио струваха на собственика около 5 милиона долара.
В нюзрума спокойствие няма.
Голямата звезда на вечерните новини - Хорхе Рамос, наричан в Щатите Уолтър Кронкайт на испанската тв журналистика.
А това си е Ицо - непринуден и истински. Той допринесе много за имиджа на футболната част от Унивижън. Освен с експертни коментари, прави чудеса в студиото, съблича се, глади и ми автомобила на колега, в името на шоуто.
Стоичков до картинка с талисмана на световното в Мексико от 1970-а, която краси офиса на телевизията в Маями.

Месеци преди световното босът Хуан Карлос Родригес отправи предизвикателство към техниците и инженерите на своята телевизия Унивижън: Можете ли да вкарате световното първенство по-бързо от конкуренцията в домовете на американците?

След седмици работа и 500 000 долара за нови технологии, Унивижън удари на Мондиала ESPN  и ABC с малко, но... решително. Тези 1-2 секунди, с които картината и звукът влизат по-бързо в дома ви, се оказа с невероятен ефект. Какъв по-голям кеф от това да викнеш "Гооол" преди съседа да знае още дали топката е във вратата!?

Това е тв каналът, за който работи и Христо Стоичков - най-популярната в Америка испаноговоряща телевизионна медия. Българинът бе звезда на Мондиала - гост коментатор, шоумен, анализатор, лице.

А световното се оказа рекордният удар на Унивижън. Че спечелиха в Лос Анджелис, Маями и Хюстън не е изненада - латино аудиторията на сокъра там е огромна. Но те доминираха и пазара на Ню Йорк за някои мачове!

Стигнаха 80 милиона зрители, което е с 60 процента повече от постиженията им на Мондиал 2010. Най-гледан в Щатите бе мачът Аржентина - Белгия, приковал над 21 милиона пред екраните. Само испаноговорящи потребители в Съединените щати!

Армии от фенове на играта използваха и безплатния стрийм, който телевизията осигури за таблети, мобилни телефони и лаптопи. Така те не изпуснаха мач и на работното си място. Което им даде още по-голяма популярност.

Медийната машина се притежава от консорциум, оглавяван от Хаим Сабан. Те купиха Унивижън груп през 2007-а за около 13,7 милиарда долара.

Сега цената и е поне 20 милиарда, с потенциала и развитието на медията сред испаноговорящата аудитория на САЩ. А през 1955-а телевизията е локален канал в Сан Антонио, гледан от няколко квартала латино зрители.

Днес излъчва финала на световното за 80 милиона в САЩ, Канада и Мексико, в студиото са Стоичков и Уго Санчес, гостува Марадона и картината изпреварва с няколко секунди тази на конкуренцията в домовете на втренчените в телевизора американци.

Та кой е големият победител от световното?

 

Най-четените