Скъпа, изглеждаш прекрасно в ... сутиена на Манчестър Сити.
Или с жартиерите на Астън Вила.
Това е прекалено, ще кажете. Да, но не е. Футболните фенове също отбелязват Св. Валентин с подаръци за половинките си, но в никакъв случай не загърбват дори с тях "другата" голяма любов - емблемата на отбора.
Онлайн магазините на клубовете от Висшата лига и тази година са пълни с оферти за подаръци, персонализирани и доста трогателни, мили, романтични, че и доста интимни и лични.
Пижами, жартиери, сутиени, чехли или дори тапи за уши за по-здрав сън. Завивки, завески, будилници, бельо... Има всичко.
Но все пак - с футболна тематика. И с логото на клуба, разбира се.
Не е случаен изразът, родил се в Аржентина преди десетилетия. "Любимата жена и кола мога да сменя, но любимия отбор - никога. С него се раждаш, с него умираш."
Сигурно и това ви се струва прекалено.
Но помислете тогава защо най-старото и непреходно знаме, което виси от трибуните на стадион "Олд Трафорд" е с текст: "Юнайтед, децата, жената - в такава поредност".
Сега вече в агитката има цяла такава фракция, носят се тишърти с този надпис и той стана мото на феновете на Манчестър Юнайтед.
Вероятно не всяка съпруга на привърженик на "червените дяволи" го харесва, но...
Всъщност не е рядкост, особено за Англия, любимата жена да е също толкова запалена по отбора, колкото и мъжа. Е, това е солидна връзка, нали - без нужда от компромиси по тема, която обикновено не търпи такива!
На 14 февруари 2015-а, събота, в Англия се играят около 60 мача на професионално ниво. Ако гледате някой от тях, обърнете внимание колко двойки ще видите по трибуните. Билет за мач също е оригинален подарък за Св. Валентин - поне на Острова.
Любовта, както е известно, има много лица и форми.