Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Джуд Белингам: Съблече се за Ким Кардашиян, а Nike иска да го направи новия Майкъл Джордан

Джуд Белингам: Съблече се за Ким Кардашиян, а Nike иска да го направи новия Майкъл Джордан

Nike има план да повтори успешното си партньорство с Майкъл Джордан и да "позлати" Джуд Белингам, създавайки му лого с позата му, с която отпразнува всеки свой гол.

Джордан започна партньорството си със спортния гигант още докато играеше за Чикаго Булс. Маратонките, които двете страни създадоха, се продават и до днес, а марката Air Jordan еволюира в цялостна колекция дрехи.

Следващата година ще се навършат 40 години от началото на съвместната работа между Джордан и Nike. В тези години спортният гигант продаде маратонки с марката Air Jordan за над пет милиарда долара.

Междувременно и самият Джордан увеличи сериозно банковата си сметка.

Сега от Nike ще се опитат да създадат ново подобно партньорство. Спортният бранд вече има в своята армия от звезди имена като Кристиано Роналдо, но търси да обнови портфолиото си.

И една от най-големите звезди във футбола в момента е именно Белингам. Очакваното партньорство ще включва и създаването на лична емблема с радостта след гол на Джуд, по подобие на Въздушния.

Според "Дейли Мейл" решението на Белингам да превърне името си в търговска марка вече му е донесло над 2,5 милиона паунда. Сега 20-годишният англичанин е готов за още по-големи партньорства.

Преди Евро 2024 Белингам колаборира с Ким Кардашиян, позирайки с бельо на американката. Джуд върви по стъпките на Дейвид Бекъм, но доста по-рано влезе в бизнеса с моделството на бельо, а още по-рано стигна и до Реал Мадрид.

"Трудно нещата можеха да се развият по-добре за Джуд Белингам. Той се превърна в международното лице и тяло на модния бранд за бельо на Ким Кардашиян - Skims, след което блести и за "трите лъва" на Евро 2024 - коментира пред "Дейли Мейл" културният експерт Ник Еде. -

Има огромна аудитория от над 33 милиона последователи в Instagram, притежава тяло на супермодел, а до себе си има моделка за приятелка - всички светлини са върху него и на терена, и извън него.

Джуд е маркетингова мечта и феновете го обожават. Той е само на 20 г., но светът буквално е в краката му по пътя му да стане новия Бекъм. С всики световни марки, които се редят на опашка да си партнират с него, го очаква бляскаво бъдеще.

Личи си и че е готов да се раздаде максимално а страната си. А с партньорството си с марката на Ким, която има над 300 милиона последователи, има всички предпоставки да стане следващия Майкъл Джордан."

Белингам е една от най-големите звезди не само на Англия, но и изцяло в света на футбола. Със супермодел до себе си и с такова огромно влияние на и извън терена той може да се превърне в маркетингово чудовище, каквото не сме виждали досега.







 

Най-четените