Ръководството на Барселона гледа с оптимизъм на бъдещето, и то на най-близкото. Каталунците са на път да сключат най-големия си спонсорски договор (на екипите).
Сътрудничеството на Барса с Rakuten приключва в края на този сезон и офертите заваляха.
Но няма компания, която да е предложила по-изгодни условия от стрийминг гиганта Spotify. Офертата вече е на масата, остава одобрение от борда.
Ако всичко се развие по план, в касата на каталунците ще влязат 280 милиона евро в рамките на следващите три години. Тогава двете страни ще преговарят отново.
Според информацията логото на шведите ще се появи на официалните и тренировъчните екипи на испанския гранд, а компанията ще получи и права за името на стадион "Камп Ноу". Легендарното му име ще остане, но под някаква форма до него ще се появи и това на Spotify
Очаква се новата спонсорска сделка да даде голям тласък на Барса що се касае до финансите на клуба. И ако бъде ратифицирана, би следвало да помогне за увеличаването на тавана на заплатите за следващия сезон.
Припомняме, че това беше изтъкнато като една от основните причини за раздялата с Лионел Меси през лятото на миналата година. Просто Ла Лига не позволи да му се изплаща астрономическото възнаграждение.
А парите винаги са били голям фактор на "Камп Ноу". И ще са основният коз на президента Жоан Лапорта и треньора Шави в преговорите за привличането на нови играчи и обвързването с по-продължителни договори на настоящите звезди.
Ливърпул вече поглежда към Гави, чийто контракт изтича в края на юни 2023-та.
Само на 17 е, но иска нови, по-добри финансови условия, които понастоящем Барса не може да му осигури.
С евентуалното влизане на Spotify в клуба обаче това трябва да се промени.
След идването на Шави за треньор Пабло Мартин Паес Гавира, по-известен като Гави, е участвал във всеки един мач под ръководството на легендата като титуляр с изключение на три, но по независещи от него причини. Младият халф се включи в 12 двубоя, като пропусна само тези с Майорка и Линарес заради Covid-19, както и този с Алавес преди международната пауза заради наказание за картони.
Шави показва какво доверие има у младока, който в началото на август ще навърши 18, и затова продължаването на договора му е приоритет №1 за специалиста.
А спасителният бряг се задава на хоризонта и името му е Spotify.
Сумата на годишна база ще бъде малко над 93 милиона евро, което автоматично прави сделката най-скъпата спонсорска договорка в историята на футбола (що се отнася до спонсор на фланелката). В момента първото място се държи от договора на Реал Мадрид с Emirates, която е на стойност около 80 милиона евро на година.