Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как минава денят на красавицата във Формула 1

Кармен е пилот по развитието на Lotus
Кармен е едно от най-популярните лица в Lotus
Засега тя обикаля пистите основно за фотосесии
Феновете чакат с нетърпение селфитата на испанката
Кармен влезе във Формула 1, въпреки че през миналия сезон беше далеч от челото в сериите GP3
Испанката е изключително популярна сред медиите в цял свят
Фитнесът заема важно място в програмата на всеки пилот
Кармен поема много от PR-активностите на тима
Фотосесия от периода на Кармен преди Формула 1
Наскоро легендата Мишел Мутон каза, че Кармен не попада сред сериозните пилоти
Испанката е отлична реклама за спорта
Кадър от фотосесия за дамско списание

Появата на красивата испанка Кармен Хорда във Формула 1 не остана незабелязана и привлече сериозен интерес към тима на Lotus . ТВ камерите показват редовно Кармен в бокса на отбора, а много медии критикуваха Lotus, че са я привлекли заради парите, идващи от спонсорите на Кармен и написаха, че едва ли скоро ще я видим на пистата.

Хорда е пилот, отговарящ за развитието на болида на Lotus, но работата й е свързана основно с електронния тренажор в базата на тима.

Въпреки тези ограничения и липсата на сериозни резултати от участията на Кармен в други шампионати, тя е част от тима и се подчинява на строгото разписание на пилотите във Формула 1.

Нека да видим как минава един състезателен ден в световния шампионат за Кармен - един от най-привилегированите зрители на Формула 1 в света.

Испанката ни разказва какво прави в неделния ден, докато Ромен Грожан и Пастор Малдонадо се борят за точки за Williams.

Събота

Вечерта преди неделния ден си лягам рано. Добрият сън е много важен и много полезен за възстановяването на мускулите на всеки един спортист.

Неделя, 8.00 часа

Будя се около 8 часа и отивам да тренирам - във фитнеса на хотела. Ако няма фитнес, излизам да тичам.

9.00

Време е за закуска - най-важното хранене за деня. Хранителният ми режим е много строг - има неща, които не ям, а диетата ми е подчинена на фитнес режима ми. Обикновено закусвам с фреш от грейпфрут или друг сок, 6 моркова, 2 зелени ябълки, полови лайм, овесена каша с мляко и чиа.

9.30

Поемам към пистата. Целта ми е да пристигна 20 минути преди първото събиране на инженерите и пилотите, на което се обсъжда програмата за деня.

11.00

По това време имам уредени няколко интервюта, за които се грижат от прес офиса на Lotus. Също така намирам и време за малко новинки в социалните медии - в личните ми акаунти в Twitter, Instagram и Facebook.

12.00

След края на срещите ми с медиите идва обядът с тима. Готвачите обръщат специално внимание на храната за пилотите и всеки един от нас има собствено меню. Когато е по-топло и влажно винаги нося с мен бутилка вода.

Състезание

Преди и по време на състезанието участвам в радио комуникацията на тима - слушам пилотите и инженерите, които обсъждат стратегията и различни решения и когато трябва, давам мнението си. Във Формула 1 се обръща внимание и на най-малкия детайл, така че обратната информация е много важна, а добрата комуникация е ключът към успеха.

След финала

След състезанието целият отбор се събира за първия анализ на надпреварата - кое е минало добре и по какво трябва да се работи още. Правим много анализи, които обаче остават тайна за широката публика.

Вечерта

Прибирам се в хотела на тима и веднага отивам във фитнеса или пък избирам йога или пилатес. Когата не съм на състезание тренирам много сериозно сутрин и по-леко вечер, така че е важно да запазя този ритъм.

Вечеря

В зависимост от ангажиментите ни вечеряме в хотела или излизаме някъде навън. Вечерям обикновено риба и зеленчуци, по това време вече планирам какво трябва да правя през следващата седмица.

 

Най-четените