Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Mercedes: Няма как да компенсираме Хамилтън

Тото Волф обясни, че няма как Mercedes да "подари" победа на Люис в някой от следващите стартове
Тото Волф обясни, че няма как Mercedes да "подари" победа на Люис в някой от следващите стартове

Шефът на тима на Mercedes във Формула 1 Тото Волф обясни, че няма как отборът да компенсира Люис Хамилтън за загубената победа в Монте Карло. Световният шампион беше повикан в бокса за нови гуми няколко обиколки преди финала и се върна на пистата едва на трета позиция зад съотборника си Нико Розберг, който спечели и Себастиан Фетел.

„Не, няма как да правим състезанията като игра на PlayStation - беше категоричен Волф след среща с част от отбора - всеки, който има някакъв досег със стратегиите в хода на състезателния уикенд, общо 100 човека, ръководени от Джеймс Ваулис, главният стратег на Mercedes. - Не можем да компенсираме Люис с победа в някой от следващите стартове. Няма как да го направим."

Световните шампиони от Mercedes бяха обвинени в арогантност от боса на Ferrari Маурицио Аривабене, след като лишиха Хамилтън от победата в Монако.

„В Mercedes бяха твърде убедени, че имат предимство пред всички останали - обясни италианецът. - Признавам, че в Mercedes се работи много интелигентно, те са по-силни от нас, но този път ние излязохме по-умни."

„Люис ще се върне отново начело - допълни Волф. - Само направете сравнение с това как се представи той в годината между двете състезания в Монако през 2014 и 2015.

„Да, той загуби състезание, което си беше негово, контролира надбягването от старта до нашата грешка, но истинските лидери винаги намират начин да се справят с такива трудности. Люис мотивира и вдъхновява много хора в нашия отбор. Той е много по-зрял пилот и аз не виждам защо трябва да се притеснявам за нещо в следващите стартове.

„Единственото, което можем да направим за Люис сега е да му се извиним, аз вече го направих. Истината е, че не сметнахме добре разликата между него и колите след него, оттам дойде проблемът."

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените