Дизайнерът Шиянг (Shiyang) работи в пекинския офис на рекламната агенция Ogilvy. За Центъра за психологически изследвания Шенянг (Shenyang Center For Psychological Research) той създава серия реклами, насочени към употребата на смартфони в съвремеността.
Трите реклами, които можете да видите в галерията, подчертават катастрофалния ефект, който оказват новите комуникации върху човешките отношения и как разделят един от друг близките иначе хора.
На снимките са изобразени нормални, типични домашни ситуации, в които обаче се намесват огромни смартфони, които, подобно на стени блокират възможността да чуеш или да видиш другия човек, независимо дали той е в стаята, или не.
Надписът на илюстрациите гласи "Колкото повече комуникираш, толкова по-малко комуникираш" (The More You Connect, The Less You Connect)
Съгласни ли сте, че смартфонът е не само средство за комуникация, но и начин все повече да потъваме в собствения си свят и да губим интерес към околните?