Преди години поразителните снимки на Оливиеро Тоскани изстреляха слабоизвестната марка дрехи на върха на модния бизнес и промениха ролята на рекламата в съвременния свят, но изглежда че предизвикателствата на Benetton не спират до шокиращи изображения на социални теми или пък на междукултурни различия като рекламата с три човешки сърца, на които е изписано последователно white, black, yellow.
На принципа на партизанския маркетниг, билбордове от новата кампания на марката, наречена Unhate, вече се появиха в Рим и Милано, предава La Repubblica.
В италианската столица малко след 8 часа тази сутрин на Мостът на Ангелите, на няколко крачки от Ватикана, се е появило платно, на което Папа Бенедикт XVI - глава на Римокатолическата църква се целува с Ахмед ел Тайеб - имамът на Ал Азхар, основната джамия в Кайро и най-високата институция на сунитския ислям.
На друг плакат с логото на Benetton, появил се на площад Дуомо в Милано, Барак Обама се целува китайския си колега Ху Цзинтао. Снимките са от блога на ClaudioGagliardini.
Няма информация дали зад плакатите стои Оливиеро Тоскани, който е пионерът в подобни кампании, често забранявани от правителства и провокирали обществени протести.
На сайта на италианската марка за конфекция могат да се видят кадри от цялата кампнаия, сред които целувки между Меркел и Саркози, Обама и Уго Чавес и дори между лидерите на Израел и Палестина.