Монделийз, водещият световен производител на леки закуски, пуска в продажба на българския пазар дъвки и освежаващи бонбони Halls.
С тази нова за България марка компанията навлиза в нова продуктова категория у нас с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб.
Продуктите HALLS, любими по цял свят, дават едно завладяващо усещане за свежест.
Под слогъна „Грабни свежестта" Монделийз започва да предлага и на българския пазар дъвки и бонбони Halls в четири вкуса за всеки сегмент в отговор на променящите се очаквания на хората, които харесват и искат да бъдат изненадвани с нови вкусове и атрактивни опаковки.
Обичани по цял свят заради своя впечатляващ и наситен вкус, бонбоните HALLS осигурят дълготрайно усещане за свежест. Продуктите имат отличителен и динамичен дизайн на опаковката, с който се разпознават лесно, а индивидуално опакованите бонбони осигуряват допълнително удобство.
В България ще се предлагат два интензивни вкуса с аромат на мента - Coolwave и Extra strong, както и два плодови варианта - с аромат на лайм и горски плодове.
Дъвките HALLS предлагат максимално наситено изживяване - една изключителна серия дражета, състоящи се от 2 различни слоя и сърцевина, изпълнена с охлаждащ пълнеж под формата на кристали. Тази технология осигурява дълготрайно усещане за свежест и вкус. Дъвките се предлагат в модерна и висококачествена опаковка, с лесно разпределяне на количеството и лесно отваряне и затваряне.
Тук дъвките HALLS ще се предлагат в 4 страхотни вкуса - две разновидности с аромат на мента с дълготрайна свежест до 60 минути, а за почитателите на плодовите варианти - ободряващ аромат на диня, както и мандарина.
Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива, помагайки на консуматорите, „грабвайки свежестта" бързо да се завърнат към задачите и динамиката си.
За старта на продажбите на дъвките и бонбоните Halls на българския пазар, Монделийз ще инвестира в 360-градусова маркетингова кампания, подкрепена от телевизионна и онлайн реклама, PR активности, POS материали и семплинги и дегустации.