Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кунг-фу панда в офиса

В края на деня за всички деца имаше предвидена тренировка по карате - съвсем в темата на събитието.

Hewlett Packard Enterprise представя: Кунг-фу панда в офиса

Да не се лъжем - да си родител е трудно, а да си родител през лятната ваканция е още по-трудно. Децата имат цялото време на света, а родителите - регламентирано работно време. Може би това е моментът обаче, в който най-после може да отговорите на един от най-трудните детски въпроси, а именно какво точно работите.

В американските филми обикновено родителите отиват в училището на децата си, за да разкажат колко интересна е професията им. В България тази практика е слабо популярна, а когато родителите ходят в училище, то е, за да се разправят с някой съученик или учител.

Hewlett Packard Enterprise са открили начин да пресекат двете времеви линии в едно пространство и това да носи удоволствие на всички. А именно - децата в офиса.

Всяка година има по един ден, в който родителите могат да отидат на работа с децата си.

Децата могат да се забавляват и да научат нещо ново, съобразено с възрастта им,  различно от зяпане на Cookie Swirl C в YouTube.

Темата на тазгодишното Take Our Children to Work/На работа с мама и татко беше „Кунг-фу панда".

Може би не знаете, но пандата на DreamWorks Animation е създадена благодарение на успешното партньорство и на технологичните решения на Hewlett Packard Enterprise.

Тази кампания е глобална и се прави по различно време във всички офиси на HPЕ по света. Темата е споделена и обикновено е известен анимационен филм.

Сега си представете офис, в който 100 деца в различни възрастови групи се правят на кунг-фу панди и ще се хванете за главата! Нищо подобно, децата имат график, съобразен с възрастта им и с интересите.

За седемгодишните деца например имаше PC inside - уъркшоп, в който те видяха как се разглобява лаптоп и разбраха какво прави всяка част от него. Ако можеше и бабите им да минат през него, колко по-лесен щеше да е разговорът с тях, но това е друга тема.

Програмата включваше и време за рисуване, в което децата да използват въображението си и да вкарват логото на компанията (зелена рамка) в рисунките си, а след това да разкажат какво символизира елементът в картината.

По-големите се потопиха в света на оригамите и имаха лекция за опасностите в интернет.

Сега родителите им могат да спят една идея по-спокойно, след като не са успели да влязат в таблетите им поради секюрити кода, който отново е сменен (изненада!) и отключването с пръстов отпечатък.

Друга група деца влязоха в ролята на HR-специалисти и интервюираха двама служители в компанията, като имаха задачата да преценят кого от тях да наемат. След което рязко смениха сферата и правиха физични експерименти.

Тийнейджърите се обучаваха на това какво са базите данни, след което се превърнаха в търсачи на съкровища по различните етажи на компанията. Нещо като лов на покемони, само че реални, а не виртуални.

В края на деня за всички деца имаше предвидена тренировка по карате - съвсем в темата на събитието.

Темата за догодина още не се знае, но децата вече с нетърпение чакат следващия ден в офиса.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените