Българският потребител има високи изисквания към качеството на продуктите, които слага на домашната трапеза. Това е един от основните критерии, по които всеки от нас преценява къде да пазарува и какви продукти да подбере в своята кошница.
Вкусът на качествения продукт действително е несравним, но не всеки си дава реална сметка, че той стига до рафта в хипермаркета с цената на много задълбочени познания, труд и прецизен контрол от страна на редица специалисти по цялата производствена верига.
Знаете ли например, че най-голямата търговска верига у нас, Kaufland България, има строго профилирани специалисти, квалифицирани да обучават екипи във всеки техен хипермаркет по темата качество на свежи храни? Освен това те следят редовно за спазването на високите критерии на компанията за свежест и качество на продукцията.
Въпросните специалисти, които търговската верига нарича обучители "Свежест", всъщност са дългогодишни служители на Kaufland, които за развили кариерния си път в компанията.
Това са хората, които познават всеки аспект на думата "качество", имат задълбочени продуктови познания и отлична експертиза за целия път на свежите продукти в хипермаркета - от приема, през правилното съхранение и безопасност на стоката, до регулярното поддържане на свежестта ѝ след излагане за продажба.
Помощ от приятел
Освен лидер на пазара Kaufland e и предпочитаният партньор на българското домакинство през годините. Затова качеството не е просто тема за търговската верига, а цяла политика, която развива от самото си начало в името на клиента.
Това ѝ печели редица съмишленици, сред които специалистите от Аграрния университет в Пловдив, които регулярно обогатяват и прецизират продуктовите познания на обучителите "Свежест".
Качество без компромис
Освен високите изисквания за качество, които Kaufland България налага вътрешно, компанията прилага и многостепенен външен и вътрешен качествен контрол по цялата верига на доставка и във всяка категория продукти, която предлага.
Осъществява го благодарение на доказания опит на своите експерти, доверените производители, с които работи, като държи продукцията да бъде регулярно проверявана и от независими местни и международни лаборатории.
---
За Kaufland
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители.
През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.
Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.