Донът с ягодов пълнеж и кронът с кафяв шоколад се завръщат за Свети Валентин в кампанията на най-голяма търговска верига и поп идола DARA - "Дари с DARA и Kaufland".
С покупката на всеки един от тях, Kaufland дарява средства за стипендия на отлични ученици и студенти в неравностойно положение.
"Дари с DARA и Kaufland" стартира през февруари 2024 г.
Всеки месец поп звездата призовава за закупуване на различни продукти от асортимента на Kaufland, а ритейлърът отделяше средства за благотворителна инициатива.
Всяка година събраната сума се дарява за стипендии на отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция.
Средствата ще се разпределят от фондация BCause чрез националната програма "Готови за успех". За да се ориентират клиентите по-лесно в магазина, всички продукти, част от кампанията, ще носят специфично обозначение - "Дари с DARA и Kaufland".
През 2024 г. кампанията събра 31 600 лв. за стипендии на отлични ученици без родители.
Над 150 е броят на стипендиите, които се разпределиха през годината, за да се подпомогне образованието на младите хора в България. Стипендиантите биват избирани по два критерия - за отличен успех и мотивация за развитие.
Чрез програмата те имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели.
Повече информация за кампанията "Дари с DARA и Kaufland" можете да откриете на kaufland.bg.