Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Полина Влахова, Филип Морис България: Потребителите са поставени в центъра на всичко, което правим

Полина Влахова, Филип Морис България: Потребителите са поставени в центъра на всичко, което правим

Този текст е част от поредицата "За бизнеса в женски род", в която ви запознаваме с вдъхновяващи жени на ръководни позиции във Филип Морис България.

Полина Влахова преодолява предизвикателствата с необходимата елегантност и любопитство, а след това използва наученото като съветник за следващата стъпка, която ѝ предстои да направи.

Отскоро тя е ръководител "Маркетинг и дигитални комуникации" във "Филип Морис България", като позицията се появява в резултат на новата организационна структура на компанията на територията на страната и в изпълнение на нейната основна визия - изграждане на бъдеще без дим.

"Компанията е лидер в трансформацията на индустрията и се гордея, че се присъединявам в момент, когато се гради история", категорична е Влахова.

Преди да стане част от екипа на "Филип Морис България", тя е глобален ръководител в The Absolut Company-Швеция и близо шест години е маркетинг директор в "Перно Рикар България". Кариерният ѝ път в бизнеса започва в "Проктър и Гембъл", където успява да натрупа значителен търговски и маркетингов опит.

Макар да е от съвсем скоро в компанията, Полина усеща истинската грижа на колегите си за това да я приобщят бързо, дори и от разстояние поради епидемиологичната обстановка. От самото начало я впечатляват силната ангажираност и отдаденост на всички служители и е изненадана от дълбочината на познаване на потребителските нужди и нагласи.

"Това е ключов фактор както за успеха, така и за ефективността на всичките ни активности. Потребителите са поставени в центъра на всичко, което правим", казва Полина.

Въпреки затрудненията в обстановката с COVID-19, приоритети за компанията остават сигурността и безопасността на служителите, потребителите и партньорите. Заради тази грижа Влахова се чувства спокойна, а тази подкрепа помага всички дейности на "Филип Морис България" да се случват безпрепятствено, дори от разстояние.

Що се отнася до задачите ѝ в компанията, изграждането на аудитория е едновременно важно и добре планирано действие. Основното правило за добър финален резултат според Полина е преживяването на потребителя да бъде заложено във всички нива на бизнеса.

"Колкото сме по-близо до нашите пълнолетни потребители, толкова по-адекватно ще отговаряме на техните нужди като компания. Клиентът е в основата на всички решения, които взимаме и това не е просто философия, а практика, подкрепена с необходимите изследвания и данни", подчертава Влахова.

Според нея в дългосрочен план марките, при които има диалог с потребителите, ще бъдат много по-успешни. В годините могат да се видят примери на брандове, успели да съхранят посланието си и така да бъдат все толкова силни и днес, колкото са били и преди век.

"Но зад този устойчив успех стоят усилията на много хора, които ден след ден са изпълвали марката със съдържание", посочва ръководителят на отдел "Маркетинг и дигитални комуникации".

Не може да се пренебрегне и моментът, че ситуацията през 2020 г. изправи бизнеса в световен мащаб пред големи трудности. По думите на Полина обаче "Филип Морис България" успява бързо да се адаптира към промените.

Благодарение на дигитализацията на процесите, която започва още преди пандемията като част от вътрешната трансформация на компанията, поддържането на дистанционен режим на работа не е проблем.

Според Влахова този подход ще продължи и занапред, тъй като така нареченият "умен начин на работа" ще се превърне в основен модел на компанията. Целта е всеки служител да може сам да избира как да разпределя работното си време, дали да е в офиса или да работи дистанционно, и това да зависи изцяло от професионалните и личните му ангажименти.

Полина отчита и друга позитивна тенденция, която намира ярко отражение във "Филип Морис България" - все повече жени заемат ръководни длъжности в бизнеса.

"Сигурна съм, че до някаква степен това се дължи и на вродената емоционална интелигентност при жените, което става все по-важно в днешно време. Доказано е, че жените са родени дипломати и са по-добри в преговорите от мъжете. Освен това подхождат с много повече разбиране към проблемите на служителите си и осигуряват по-успешни платформи за диалог и вземане на решения", посочва тя.

Отбелязва и още нещо, което не бива да се подценява - вниманието към детайла и способността да изпълняваш няколко неща едновременно, което "повечето жени умеят до съвършенство".

Влахова се определя като доста балансиран човек и когато напрежението от работата ѝ дойде в повече, успява "да се върне крачка назад", за да преосмисли конкретната ситуация. Това ѝ помага и за по-ефективното вземане на решения. Но е убедена, че умението да планираш добре обикновено те спасява от евентуално напрежение.

Когато обаче не се занимава с маркетинга и комуникациите на компанията и има свободно време, Полина обича да го прекарва със семейството и приятелите си. Едни от любимите ѝ занимания са да спортува и да посещава изложби и танцови спектакли.

"В тези динамични времена все повече осъзнаваме ценностите си и преосмисляме важните неща в живота, което е положителната страна на тази пандемия, ако може изобщо да се търси такава", заключва тя.

---

Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България.

Снимки: Мира Дерменджиева

Грим: Росина Георгиева

---
Присъединете се към групатa Webcafe.bg във Facebook за свежи истории през целия ден:

   

Най-четените