Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Верига книжарници Orange представя на своите клиенти иновативно приложение за избор на подаръци и програма за лоялност

Иновациите, които компанията въвежда, осигуряват достъп до редица предимства, удобства и ексклузивни оферти Снимка: Orange
Иновациите, които компанията въвежда, осигуряват достъп до редица предимства, удобства и ексклузивни оферти

На официално събитие в Университетската ботаническа градина в София верига книжарници Orange лансира иновативно приложение, което изцяло променя начина, по който хората избират и купуват подаръци.

С помощта на различни алгоритми и усъвършенстван изкуствен интелект, то подбира артикули, които най-добре пасват на индивидуалните предпочитания на получателите.

Приложението е достъпно в платформите Google Play и App Store, а всеки, решил да се възползва от неговите предимства, ще бъде включен и в My Orange - първата по рода си програма за лоялност сред книжарниците на българския пазар, която ще зарадва клиентите на веригата с различни отстъпки, атрактивни оферти и множество изненади, в зависимост от тяхното ниво на лоялност.

В продължение на години Orange събира на едно място разнообразие от чудесии, които истински радват и забавляват хората.

Именно това направиха и на официалното си събитие, с което представиха своите иновации в сферата.

Гостите се забавляваха с импровизациите на „Ха-Ха-Ха Импро театър“ Снимка: Orange
Гостите се забавляваха с импровизациите на „Ха-Ха-Ха Импро театър“

Гостите бяха посрещнати с тематична украса и концептуални храни и напитки и се забавляваха с вълнуващите импровизации на "Ха-Ха-Ха Импро театър". В събитието взеха участие и световноизвестните артисти Луиза Душкова и Стенли Пагани с акробатичния номер "Sway pole flowers", който допринесе допълнително за вълшебната атмосфера и завладя сърцата на всички присъстващи.

"Клиентите на Orange винаги са били нашата мотивация да се развиваме и да намираме интересни и неочаквани предложения. Ако трябва да изведа една мисия за компанията - то тя е всяка среща с Orange, била тя в книжарниците или в нашия онлайн магазин, да носи радост и положителни емоции", сподели Ния Арсениева, изпълнителен директор на книжарници Orange 

Тя допълни: Наясно сме, че изборът на подходящ подарък за любимите ни хора е от съществено значение - той е символ на любов, привързаност и уважение. Затова, в стремежа си да им помогнем и да ги улесним максимално в избора, създадохме приложението Orange Gifts. То не само спестява време и усилия в търсене на подарък, но и се превръща в персонален асистент, който винаги е готов да даде предложения за нещо хубаво, което отговаря на индивидуалните предпочитания и интереси на всеки получател.

"Регистрацията в приложението е напълно безплатна и автоматично включва потребителите в програмата ни за лоялност My Orange, с която искаме да се отблагодарим на нашите клиенти за оказаното от тях доверие през годините и да ги зарадваме още повече, посредством различни отстъпки и ексклузивни персонализирани предложения", уточнява Арсениева.

Луиза Душкова и Стенли Пагани с  акробатичния номер „Sway pole flowers“ Снимка: Orange
Луиза Душкова и Стенли Пагани с акробатичния номер „Sway pole flowers“

Иновативното приложение Orange Gifts разполага с редица предимства, които елиминират стреса и притеснението от избора на подарък и го превръщат в едно неповторимо изживяване.

В него потребителите могат да получат списък с предложения за подходящи подаръци, който е изцяло съобразен с хобитата и интересите на любимите за тях хора.

Посредством приложението, Orange решава и проблема със закупуването на подаръци в последния момент, като дава възможност на клиентите си да вземат избрания от тях продукт от обект на веригата само 3 часа след завършването на поръчката си.

По този начин компанията не само прави пазаруването лесно, интересно и забавно, но и се превръща в един истински помощник в избора на подарък.

Програмата за лоялност My Orange е първата по рода си сред книжарниците на българския пазар.

Тя предлага на клиентите на веригата множество предимства - още с регистрирането си, те получават първата си отстъпка под формата на еднократен ваучер на стойност 10 лв., а с всяка следваща покупка, имат възможност да се изкачват нагоре по трите нива на програмата - Beginner, Advanced и Master.

Всяко едно от тях предлага различни отстъпки и специални персонализирани предложения.

Най-лоялните клиенти, достигнали ниво Master, получават достъп и до ексклузивни предложения, лимитирани серии, безплатни билети за специални събития и уникалната възможност да правят предварителни поръчки за някои от най-новите продукти, преди те да бъдат пуснати на пазара.

Всеки желаещ да се включи в програмата може да го направи напълно безплатно с регистрация на orangecenter.bg или в мобилното приложение Orange Gifts.

С членството си в програмата потребителите могат да се възползват от изключителните предимства както в уебсайта на книжарницата, така и в мобилното приложение Orange Gifts и във всички физически магазини на веригата в цялата страна.

Повече информация за My Orange тук.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените