Когато президентите на САЩ, Италия и Германия трябва да получат нова лимузина, изборът често е предвидим, тъй като от другата страна седят компании, известни с луксозните си модели: Cadillac за Обама, Maserati Quattroporte за Ренци, Mercedes S-класа за Гаук...
При президентът на Русия Владимир Путин нещата стоят малко по-сложно, когато се стигне до модернизиране на гаража му: руската автомобилна индустрия не е на нивото да предложи солидна, надеждна, луксозна, бронирана и бърза лимузина и в последните години обикновено се ползват чуждестранни автомобили, на които само се сменя емблемата.
За да се излезе от тази ситуация президентската администрация разпрати запитвания до всички големи автомобилни производители в Русия. Става въпрос за три различни типа автомобили, които да се произвеждат в Русия: лимузина, миниван и SUV - такива са изискванията на администрацията, тъй като не става въпрос само за транспортирането на Путин. Дизайнът на отделните модели вече е одобрен, но все още не е решен въпросът със задвижването.
Според някои слухове, изтекли от Кремъл, от администрацията на президента са влезли в контакт с Porsche като се очаква, че германците ще осигурят подходящ двигател за лимузината на Путин. Предполага се, че в Porsche вече работят по V12 мотор с две турбини и с работен обем между 6 и 6,6 литра, като се очаква мощността му да е около 800 конски сили.
Въпреки тези показатели, президентският ЗиЛ (Завод имени Ленина) няма да е сред най-бързите коли - заради масивната броня на колата. Естествено, този модел ще се казва President, как иначе.
По подобен начин стои въпросът и с динамиката на Cadillac One - лимузината на Барак Обама, която се ускорява от 0 до 100 км/ч за около 15 секунди и максималната й скорост е малко по-висока от споменатите 100 км/ч. Но пък е здрава като бункер.