Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Защо Ford съживи Lincoln Continental

Lincoln Continental излиза на пазара догодина
Lincoln изостава от другите луксозни марки в Щатите
Дизайнът на новата лимузина се оказа спорен - заради обвиненията, че е изкопиран от Bentley
Предполага се, че Continental ще се продава добре в Китай
Задните седалки предлагат много удобство и пространство
Премиерата на концепта предизвика сериозен интерес на автомобилното изложение в Ню Йорк

Ford съживява луксозния седан Lincoln Continental в опит да върне позагубения имидж на марката на пазарите в САЩ и Китай. Концептуалният модел дебютира на автомобилното изложение в Ню Йорк миналата седмица, където се оказа в много силна компания: там се появи и новият флагман на Cadillac - CT6, както и новият седан на Jaguar - XF и естествено премиум моделите на европейските марки Mercedes, BMW и Audi.

Във Ford се отказаха от наименованието Continental през 2002 и Lincoln се насочи към моделни означения, съставени от букви и цифри. Но се оказа, че в Китай купувачите пазят силни спомени за Continental - дълго време автомобилът беше предпочитан избор на политическите лидери и знаменитостите в комунистическата страна.

В момента Китай е пазар №1 в света за премиум седани и там А6 и А8 на Audi, S-класата на Mercedes и 7-ата серия на BMW постигат отлични продажби.

Някои от шефовете на Ford признаха, че с изненада са установили, че Continental е запазил популярността си и в Щатите и няколко класически автомобила от версиите на модела от 60-те години дори намериха място в някои от най-популярните филми в началото на века - пример за това е глобалният хит „Матрицата".

Новият Lincoln Continental ще е предназначен основно за пазарите в САЩ и Китай и главният изпълнителен директор на Ford Марк Фийлдс обясни, че във вкусовете на купувачите в Китай и САЩ има много повече общи черти, отколкото различия.

Все пак, има и една основна разлика - в Китай собствениците на големите лимузини обикновено ползват шофьори, а не управляват сами колите си. Което означава, че Lincoln трябва да предложи повече удобства и пространство за пасажерите на задната седалка - това означава екрани в облегалките на предните места, „умни" прозорци, които потъмняват като почукаш с пръст по тях и възможност за регулиране на облегалките на задната седалка.

Фийлд допълни, че той и другите шефове на Ford са взели решение за съживяването на Continental преди около 18 месеца след поредица положителни отзиви за възраждането на големия седан.

Пазарният дебют на Continental ще е догодина и новият модел ще е последното попълнение в гамата на Lincoln, а общите инвестиции на Ford за съживяването на марката вече достигнаха 2,5 милиарда долара. В Щатите Lincoln изостава сериозно в продажбите спрямо BMW, Mercedes, Audi, Cadillac и Lexus.

„С оглед на резултатите, които постигнахме с Ford в последните седем или осем години, то определено сме оптимисти и за Lincoln - заяви Фийлдс пред CNBC. - Марката регистрира ръст и успяхме да намерим нови клиенти. Сега искаме да се влезем и в сегмента на луксозните модели, където преди присъствахме с Lincoln."

За първите два месеца на 2015 Lincoln регистрира ръст на продажбите си в САЩ с 1,2 процента, което е изоставане от общия ръст на пазара, който достигна 9,2 процента. В момента общите продажби на Lincoln са около 100 000 коли на година, а до 2020 трябва да се увеличат три пъти - до 300 000 бройки.

Що се отнася до Китай, там новото налагане на Lincoln на местния пазар е още в началото си - марката има 11 дилъри там, а до края на 2015 те трябва да станат 25. Все още обаче от Ford не са потвърдили, че компанията планира да произвежда автомобили с марката Lincoln в Китай.

От GM вече обявиха, че производствените планове на новия CT6 включват както завода на Cadillac в Хамтрамк, Мичиган, така и един завод на концерна в Китай.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените