Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Alfa Romeo 4C стана La Furiosa

Alfa Romeo 4C La Furiosa дебютира в Дубай
Промените засягат само екстериора и интериора на колата
Дизайнерите са заложили на нови и по-редки цветове
Почти целият интериор е тапициран с алкантара
В технически отношение няма промени по 4С
Вратите отвътре също са пищно тапицирани

Дизайнерското студио Garage Italia Customs представи на автомобилното изложение в Дубай своята трактовка за развитието на Alfa Romeo 4C, която е кръстена La Furiosa.

Най-вероятно няма никакви промени по механиката и техниката на автомобила, тъй като стилистите от Garage Italia Customs, което, както знаете принадлежи на Лапо Елкан, са работили върху екстериора и интериора на колата.

Покривът на 4С е от черен фиброкарбон, а цветът му се прелива в специалното accursio червено на каросерията. В допълнение на това са акцентите с цвят на кадифе по каросерията, още елементи от фиброкарбон и летите джанти с класическата за Alfa форма, които обаче са в тютюнев цвят.

В интериора дизайнерите са използвали тапицерия от алкантара, която покрива арматурното табло, централната конзола и панелите на вратите. Тапицерията на седалките е от перфорирана черна алкантара, воланът е в два цвята, а постелките за пода също са подчинени на цялостното цветово оформление на колата. Дори и предните колонки са тапицирани в алкантара.

Както стана дума, в механично отношение 4С не е променен. La Furiosa се задвижва от 4-литров 1,75-литров турбо двигател с мощност 240 конски сили и максимален въртящ момент 350 Nm. Моторът работи съвместно с трансмисия с два съединителя, максималната скорост на автомобила е 258 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,5 секунди.

Лапо Елкан е син на дъщерята на Джани Аниели Маргерита и френския писател Ален Елкан. Той е брат на Джон Елкан, който е сочен за наследник на империята FIAT. Лапо обаче се размина с възможност да е сред следващото поколение шефовете на гиганта, тъй като през 2005 година едва оцеля след свръхдоза наркотици и див купон с травестити. Оттогава вратите на FIAT са затворени за него, въпреки че по-рано той беше начело на маркетинговото подразделение на компанията и има сериозна заслуга за успешното лансиране на модела Grande Punto.

След успешна терапия Елкан се върна в бизнеса и създаде компанията за аксесоари Italia Independent и рестартира кариерата си на дизайнер. На практика Garage Italia Customs остава единствената му сериозна бизнес връзка с FIAT и марките на концерна.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените