Дизайнерското студио Garage Italia Customs представи на автомобилното изложение в Дубай своята трактовка за развитието на Alfa Romeo 4C, която е кръстена La Furiosa.
Най-вероятно няма никакви промени по механиката и техниката на автомобила, тъй като стилистите от Garage Italia Customs, което, както знаете принадлежи на Лапо Елкан, са работили върху екстериора и интериора на колата.
Покривът на 4С е от черен фиброкарбон, а цветът му се прелива в специалното accursio червено на каросерията. В допълнение на това са акцентите с цвят на кадифе по каросерията, още елементи от фиброкарбон и летите джанти с класическата за Alfa форма, които обаче са в тютюнев цвят.
В интериора дизайнерите са използвали тапицерия от алкантара, която покрива арматурното табло, централната конзола и панелите на вратите. Тапицерията на седалките е от перфорирана черна алкантара, воланът е в два цвята, а постелките за пода също са подчинени на цялостното цветово оформление на колата. Дори и предните колонки са тапицирани в алкантара.
Както стана дума, в механично отношение 4С не е променен. La Furiosa се задвижва от 4-литров 1,75-литров турбо двигател с мощност 240 конски сили и максимален въртящ момент 350 Nm. Моторът работи съвместно с трансмисия с два съединителя, максималната скорост на автомобила е 258 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,5 секунди.
Лапо Елкан е син на дъщерята на Джани Аниели Маргерита и френския писател Ален Елкан. Той е брат на Джон Елкан, който е сочен за наследник на империята FIAT. Лапо обаче се размина с възможност да е сред следващото поколение шефовете на гиганта, тъй като през 2005 година едва оцеля след свръхдоза наркотици и див купон с травестити. Оттогава вратите на FIAT са затворени за него, въпреки че по-рано той беше начело на маркетинговото подразделение на компанията и има сериозна заслуга за успешното лансиране на модела Grande Punto.
След успешна терапия Елкан се върна в бизнеса и създаде компанията за аксесоари Italia Independent и рестартира кариерата си на дизайнер. На практика Garage Italia Customs остава единствената му сериозна бизнес връзка с FIAT и марките на концерна.