Ram 1500 е легендарен модел за всеки един фен на големите зверове на пътя. Това е машина, която влиза в класа на средно големите пикапи (да, има и по-големи!) и която през последните четири десетилетия е показвала надеждност във всяко едно отношение.
Стига само да не ви пука колко пъти ще ви се налага да зареждате резервоара месечно.
Сега имаме нещо ново - Ram 1500 на стероиди. Една "назобена" до безобразие версия на пикапа с 8-цилиндров двигател, който звучи сякаш е побрал в себе си всички демони от ада.
При 702 конски сили новият Ram 1500 TRX показва ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Повече от впечатляващо, при положение, че става въпрос за машина, която тежи над 2200 килограма.
Само двигателят е с тегло около половин тон. Той е 6,2 литров V-8 и задвижва четирите колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия. Не ви трябва да знаете какъв е разходът му на гориво, но все пак - при най-икономично каране в градски условия се изчислява на около 23-24 литра за 100 километра.
• 2022 RAM 1500 TRX
— Michael (@JaMtoka) May 23, 2022
• 6200 Supercharged V8 Petrol — SRT HEMI
• 702bhp/884Nm
• 8-Speed AT
• 4WD, 10 Airbags, Electronic Roll Mitigation, Bilstein Shocks
• Fuel Tank: 125L
• Mileage: 80km
• Ready To Import
• KSh25.5 Million (CIF Mombasa)
• sales.beyondtarmac@gmail.com pic.twitter.com/CheW9BQ3Zt
Пикапът обаче е перфектен за българските улици с вид на лунен пейзаж.
Наред с подсилената стоманена рамка, той може да се похвали с усилено окачване, което се огъва до 33 сантиметра. Гумите, разбира се, са подходящи, с височина от почти 90 сантиметра, монтирани върху 19-инчови джанти.
Говорим обаче и за работен автомобил. Товарното му отделение е с капацитет от 15 кубични метра и може да побере почти 600 килограма товар.
По отношение на вътрешния интериор TRX определено впечатлява с нива на лукс, които съвсем не са характерни за подобен тип работен автомобил. Стандартното оборудване е базирано на високия клас Ram 1500 Rebel, като оттам нататък има няколко пакета с опции, които включват допълнително шумоизолиране и повърхности, покрити с комбинация от кожа, микровелур и акценти от въглеродни влакна.
This is the 2022 Ram 1500 TRX 🦖 Ignition Edition. pic.twitter.com/ZgXFIYqKTc
— Swapalease.com (@swapalease) September 23, 2021
В средата на таблото е монтиран 12,0-инчов сензорен екран, който работи с Apple CarPlay, Android Auto, вградена навигация и сателитно радио SiriusXM. Дисплеят може да бъде разделен на отделни менюта, с възможност да бъдат отворени няколко приложения наведнъж.
Удобствата продължават с дигитално огледало за обратно виждане, head-up дисплей и отопляеми и вентилирани предни и задни седалки. Към допълнителните екстри влиза и озвучителна система Harman Kardon с мощност 900 вата и 19 високоговорителя.
#OcioMXautos RAM crece su línea con la exclusiva Ram 1500 TRX Sandblast Edition 2022, ofrece amplias opciones de personalización y una combinación de tecnología, gráficos, rendimiento y apariencia exterior de fábrica. Es impulsada por motor HEMI V8 sobrealimentado de 6.2 litros. pic.twitter.com/0rmkpQNzVy
— OcioMX (@Ocio_MX) June 7, 2022
TRX се предлага и в лимитирана серия Ignition в оранжев цвят. От нея ще бъдат пуснати само около 900 бройки за американския пазар.
Другата лимитирана серия е Sandblast. Той е снабден също с уникален цвят, джанти, прозрачен покрив и някои други екстри.
Колкото до цената, то тя е не по-малко впечатляваща от самия пикап. Базовата цена на TRX започва от 79 000 долара. За сравнение Ram 1500 Raptor е "само" 72 000 долара.
Ignition ще струва 93 000, докато Sandblast се явява най-скъп в серията с цена от 100 000 долара.