От "Топлофикация-София" ще отговарят на въпроси на потребителите за това как се формират сметките им за парно. От дружеството напомниха за възможността клиентите да се допитват с въпроси след като през последните дни беше повдигната темата за високите сметки за парно, които потребителите получават.
Всеки, който иска да получи разяснения за това как е формирана сметката му, може да потърси информация на телефон 0700 11 111, в клиентските центрове, на e-mail: inf_r@ toplo.bg или info_r@toplo.bg, в чат платформата на сайта http://www.toplo.bg и във Facebook страницата на дружеството.
От "Топлофикация София" твърдят, че сметките за отопление и топла вода са били изготвени "коректно и съобразно изискванията на Наредбата за топлоснабдяване".
"За база се приема реалната консумация във всеки отделен имот за предходния отоплителен сезон, отразена в изравнителната сметка. Всеки клиент може да открие останалите необходими данни, които да приложи във формулата, в информационната част на месечното съобщение към фактурата си", обясняват от дружеството и прилагат графика, която би трябвало да разясни как точно се оформя цената.
Кампанията за отчитане на уредите в домовете на клиентите стартира следващата седмица, съобщава БНТ. До края на май абонатите на "Топлофикация" ще знаят точно колко енергия са потребили този зимен сезон.