Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Туризмът се рекламира и с градски легенди

Историческа възстановка посрещнаха гостите на новия посетителски център на Големите римски терми във Варна Снимка: Министерство на туризма
Историческа възстановка посрещнаха гостите на новия посетителски център на Големите римски терми във Варна
Летният сезон във Варна се откри с маратон Снимка: Министерство на туризма
Летният сезон във Варна се откри с маратон
На откриването присъстваха министрите Николина Ангелкова и Красен Кралев, както и кметът на Варна Иван Портних Снимка: Министерство на туризма
На откриването присъстваха министрите Николина Ангелкова и Красен Кралев, както и кметът на Варна Иван Портних
Античният Одесос "оживя" Снимка: Министерство на туризма
Античният Одесос "оживя"
Римски легионери Снимка: Министерство на туризма
Римски легионери
Посетителският център ще има книжарница, място за продаване на билети, бюфет, модерни сервизни помещения, места приспособени за инвалиди Снимка: Министерство на туризма
Посетителският център ще има книжарница, място за продаване на билети, бюфет, модерни сервизни помещения, места приспособени за инвалиди

Министерството на туризма работи по проект за най-важната легенда за всеки български град. Така ще бъде създадена интерактивна карта, представяща осемте културно-исторически дестинации в страната, съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова във Варна, където участва в официалното откриване на новия туристически сезон.

За Варна ще бъде трудно да се избере най-интересната легенда, защото тук има много какво да се покаже, коментира Ангелкова. Тя припомни, че България е кръстосана от 7 епохи и тук е открито най-старото обработено злато в света. Министър откри нов посетителски център на Големите римски терми в морската столица.

Като начало проектът "Легендите за България" включва 52 легенди. Туристите ще получават специални книжки, които ще засилват усещането им за древност, минало и традиции на мястото, което са избрани да посетят.

До август трябва да е готова концепцията, а от началото на следващата година всяка седмица ще бъде излъчвана по една легенда.

"Длъжни сме да използваме това, което природата и историята са ни дали, за да можем да привличаме максимално целогодишно туристите, които идват у нас, особено по българското Черноморие, защото летният туризъм ни е ключов продукт", изтъкна Ангелкова.
Тя анонсира, че по предварителни данни летния сезон ще бъде много силен.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените