А за какво ставаше въпрос...

Уважаеми PR-и от OT-DO Consult,

Получихме краткото ви писмо: "Носителят на наградата за литература на Европейския съюз за 2011 г. Калин Терзийски днес си постави на профила във Facebook снимка със сутиен.
Телевизионният водещ Ники Кънчев направи същото. И не са само те. Вижте приложените линкове и очаквайте още подробности!"

Благодарим за линковете. Тъй като в писмото не посочвате идеята им, от някои от героите в свръхоригиналните тийзъри, разбрахме, че става въпрос за кампания за превенция на рака на гърдата "Аз съм с теб!".

Доскоро си мислехме, че никой не би могъл да надмине по хитрост PETA (Организацията "Хора за етично отношение към животните"), която пуска порнографски сайт като част от провокативните си кампании (изпреварихте ги обаче, тъй като домейнът .xxx ще е активен чак в началото на декември).

Поздравления за избора на мъже по сутиени. Като видяхме Денис Ризов например, решихме, че просто си е играл на "шише" с момичетата от шоуто си. За интелектуалеца Калин Терзийски си помислихме, че така подкрепя Меглена Кунева, а на блогъра Циничния Елф май му отива сутиен на точки...

А за какво ставаше въпрос, че се отплеснахме? А, да, за кампания за рак на гърдата. Ето на това му се вика да се чуди човек да плаче ли, да се смее ли...

Нали това беше целта? Да ви обърнем внимание. (Изразът "Възбудихте любопитството" в случая не би стоял на място)

Искрено вярваме, че кампанията няма да продължи така, че да й обърнем и гръб. Готови сме да съдействаме в момента, в който обявите какво символизира "смешката" със сутиените в една толкова чувствителна тема? И обявите защо наистина е важно мъжете да влязат в този "женски клуб"...

Знаем, че имате адекватни отговори на тези въпроси и сме готови да ги публикуваме, за да бъдем полезни в този важен проект. Засега се успокояваме, че нищо във Facebook не бива да се взема чак толкова насериозно.

#1 katerinavel 13.10.2011 в 17:03:16

‎"страхотни идеи, големи мозъци, невероятна оригиналност" а дали са попитали поне една жена, болна от болестта, какво и е мнението за този цирк, съмнява ме!

#3 pier 13.10.2011 в 17:11:01

Добре че сте спазили умереността в коментара, защото на мен ми иде да кажа нещо доста по-крайно... Но все пак става дума за наистина тежка тема. Дано въпросната пи ар компания наистина си изясни кампанията в най-скоро време, защото така с тези странни фотоси ще натрупа доста негативи... И нека всички ние се включим с адекватно поведение. Успех на начинанието

#8 magarica 13.10.2011 в 19:04:05

"7 Frida | 13.10.2011 17:47 остана звездни дами да се включат в кампания за борба срещу рака на простатата" - само по бандажи ;) ?

#11 pier 13.10.2011 в 20:44:56

ето коментар от фен страницата на митко павлов, където е сложена такава снимка: Гого Гогов: Брей, красавец си бил на тази снимка Димитър Павлов: благодаря ти. каузата е достатъчно сериозна. подробности по-късно Гого Гогов: Съжалявам, помислих, че нещо се щегуваш, извини ме

#12 Оня Дето Го Трият 13.10.2011 в 20:59:03

Web-eм ти и ПР-ите дето има по наште ширини Аз като видя Ники Кънчев със сутиен си спомням единствено, че съм видял Ники Кънчев със сутиен...най-много да му тегля една майна, щото е еднакво противен на всички ни предполагам. А ква е тая кампания дето в специално обръщение ше трябва да ни изясняват какво значи..... сигурно и политиците ни са готини, ама с такива ПР-и затова не ги разбираме

#13 fALLEN 13.10.2011 в 21:12:18

interesno, какво точно би постигнала тагя "кампания"? как точно се предотвратява или намалява рак на гърдата, или на квото и да е, щото на гърдата е далеч по-рядко срещано от дурги, предотвратими с привличане на внимание "раци", като ракът на белия дроб примерно, или пък на шийката на матката. но на гърдата? ай светнеме ме, "господа". ебаси смешната кампания, ебаси смешната държава, ебаси простотията!

#14 fALLEN 13.10.2011 в 21:13:43

ниемен - да, доста недвусмислен жест и доста голяма простотия... то да се смееш ли... да плачеш ли...

#15 lele-2 13.10.2011 в 21:19:58

Намерението е благородно. Но защо ли ми се струва, че в такива кампании сякаш е по-важно егото на т.нар. "криейтив" екипи. Колко са криейтив у нас е друг въпрос. За които е по-важно да им кажеш "ей, егати оригиналната идея". Вместо, че е била успешна. Едното не винаги се припокрива с другото. А в този случай първото липсва. Лицата, които са избрани плюс това са противоречиви. Повечето стоят някак лицемерно. За такава кампания се избират безспорни личности. Не знам дали у нас има такива. Не знам. Стана ми тъжно от това нещо. Смешно ли трябваше да е???

#23 Оня Дето Го Трият 14.10.2011 в 11:54:50

lele male Твоя коментар ме прави много по-съпричастен от Ники Кънчев по сутиен. За това говорим!

#31 out_of_the_box 17.10.2011 в 15:18:05

Съгласна съм с коментар 28, че подобни кампании не изразяват ничия загриженост, освен на "известните" за хонорара им, и че основният проблем са недостъпните здравни услуги. А за студиото, измислило визиите- моля, спрете да ни"шокирате " на всяка цена, това ли е единствения критерий за "добра реклама" Каквато и безсмислица да е, важното е да предизвика скандал и да се коментира Отвратена съм от това криворазбрано оригиналничене, насочено единствено към скандалното.Слава богу, понякога има и смислени кампании, като снимките на преживели рака жени заедно с близките им. http://www.dnevnik.bg/sviat/2009/09/24/789280_izlojbata_s_priiatel_do_teb_gostuva_v_brjuksel/

#32 Josephin 17.10.2011 в 16:53:05

Лошата реклама роди прекрасни коментари. Радвам ви се от сърце горката ПР-ка, пак ще остане без пари за изрусяване но.... това, че са млади и не са се сблъсквали истински с кошмара на рака... изобщо не ги оправдава да правят глупости - и аз не за пръв път виждам как безугледно се пилеят пари на вятъра, но това води до още по-големия проблем - липса на ценностна система, безпардонност, безкритичност, убеждението, че всичко се продава... само ги погледнете, кой от тези "мъже" има истинска жена до себе си?!??? - алкохолик, несретник, нещастник, неопределил се... и т.н.

#33 Cvetelina 20.10.2011 в 12:19:46

Webcafe, ама вие вярно сте кретени!!!!!! Смятам, че в този сайт работят най-злобните, арогантни и ограничени хора. Сега ми е ясно защо публикувате главно смотани статии. Мъчете се да манипулирате читателите си, е късмет...

Новините

Най-четените